Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmearbejde - er det muligt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sikkert nummer million gang at dette emne er blevet taget op.

Men jeg kunne godt tænke mig at høre om det var muligt at have noget hjemmearbejde man kunne lave.

 

Det kunne være bestyre en webshop.

Samle kuglepenne

 

ja hvad ved jeg.. det må bare ikke koste noget at starte op og skal gerne give noget indtægt, selvfølgelig kun hvis man putter noget tid idet..

 

Så ikke noget scam og rig i morgen pjat. Men noget der måske kunne give et par tusinde ekstra hver måned uden at man har betalt noget for at starte det op, da budgettet ikke er til det, men viljen til at arbejde ekstra er der.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ven,

Hvis du kunne tænke dig at sælge parfumer, solbriller eller lign fra diverse rigtig store mærker - så send mig en mail på rasmuslykke@gmail.com

Der er god profit.

 

Rasmus

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du vil starte en virksomhed op som ikke koster noget.. Det kan være rimelig svært, da du nok skal betale noget for en hjemmeside..

 

Men stil dig op i det lokale center og gøgl lidt, måske du kan tjene penge på det :)

 

Du skal nok bruge penge på at lave en hjemmeside og webshop, men så kan du måske sælge nogen varer hvor du er mellemmand! Men find noget som du kan lide, som du vil nyde at bruge dine aftener på!

 

Held og lykke...

Altid en ny ide!

Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen det var faktisk ikke så meget det at starte noget op selv.. 

For min skyld behøver det ikke være min egen forretning, men bare et sted hvor jeg kunne lave noget arbejde for nogen for at tjene lidt ekstra på siden

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo altid telefonsalg, men det er nok ofte lønnet på ren provisionsbasis. Jeg tænker aviser, blade og andet i den dur. (Jeg synes dog personligt, telefonsælgere er noget af det mest irriterende, men nu spurgte du til hjemmearbejde uden startomkostninger). Smile

Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har med mellemrum nogle varer som består af flere elementer som så skal samles inden vi kan sælge dem. Det er pænt kedeligt og kræver lidt fingersnilde. Du er velkommen til at sende mig en mail på;

info snabela kontorlaqger punktum dk

Så kan vi jo lige prøve at ta den derfra.

Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Hej

Jeg har lige læst et ældre indlæg, men kunne være det stadig var aktuel.

Jeg er meget interessert i at lave lidt hjemmefra, I skriver om elementer der skal samles. Fingersnilde :-)  Det er lige mig. Håber at høre fra jer.

Mvh Helle

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)