Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Champignong fra Kina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ordre på 1 container champignong i dåse fra KIna til Sverige. Men der er vist noget med noget licens osv - er der nogen der kender noget til det her?

Det ville jo være ærgerligt, hvis de bare stod i havnen og at jeg ikke kunne hente dem. Ordren og varen står klar i Kina.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Undskyld en hvordan dælen finder an på at importere champignong fra kina uden først at have sat sig ind i alle regler?

Du skal have tilladelse til at indføre fødevare fra lande udenfor EU.  Prøv en gang at kontakte fødevaremyndigheder i Sverige.

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Jeg har importeret fødevarer uden for EU i mere end 5 år, så er ikke helt blank ;)
Vidste bare ikke man skulle have licenser for champignon fra Kina. Er det noget du kender til, eller ved hvem man skal kontakte i Sverige?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Den innovative:

Hej Ravn,

Jeg har importeret fødevarer uden for EU i mere end 5 år, så er ikke helt blank ;)
Vidste bare ikke man skulle have licenser for champignon fra Kina. Er det noget du kender til, eller ved hvem man skal kontakte i Sverige?

Hej igen

Jeg ved desværre ikke hvem det er du skal kontaktes i Sverige, men det er vel noget lignende den danske fødevarestyrelse.  Du kan evt prøve den danske ambassade i Sverige, de burde kunne hjælpe dig videre.

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Thansk a million ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)