Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med hele priser 25 eller 24,98 ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville lige høre jer erfarne webshop ejere hvad i siger til hvad sælger bedst at skrive: 25 eller 24,98 / 350 eller 349,98?

Har det noget at sige om det er dyre "luksus" produkter man sælger eller det er alm. billigere produkter?

 

tak mvh Anders

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Engang for nogle år siden, var jeg til et foredrag med en marketingekspert (kan ikke huske navnet på hende), der nævnte, at i hovedet på kunderne er 95 dyrere end 99. Dette skal forstås således, at fx 4.995 psykisk virker mere eksklusivt end 4.999.

Jeg har ikke andre kilder end min egen hukommelse, desværre. Og jeg ved heller ikke, om det hjælper dig i dit spørgsmål :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Kjeldsen:

Engang for nogle år siden, var jeg til et foredrag med en marketingekspert (kan ikke huske navnet på hende), der nævnte, at i hovedet på kunderne er 95 dyrere end 99. Dette skal forstås således, at fx 4.995 psykisk virker mere eksklusivt end 4.999.

Jeg har ikke andre kilder end min egen hukommelse, desværre. Og jeg ved heller ikke, om det hjælper dig i dit spørgsmål :-)

Interessant tak.

I min shop har jeg alle priserne til at være lige: 25 euro , 48 euros osv. og tækte paa hvad vil virke mest troværdigt paa kunden de 25 og 48 euros eller F.eks 24,65 , 47,95 ?  Vil det gøre en forskel med at faa kunderne til at købe?

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

i gamle dage..

det er forkert sagt.

Før hen i tiden bruge vi altid xx,95 kr i den butik jeg arbejder. (99,95)

I dag er vi skiftet over til xx,00 kr (100)

Og vi har ikke oplevet en fløjtende skid til forskel. Har ikke hørt en eneste kunde kommentere det. Jeg tror hverken vi har solgt mere eller mindre. For folk ved jo godt at 299 er det samme som 300 i grove træk. Så tror ikke du skal spekulere så meget i dette. Gør det du føler er det rigtige. Tror nemlig ikke på at du kommer til at sælge flere eller færre varer ved at gøre det ene frem for det andet.!!

Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg læser ikke engang 399,95 ; 845,50 eller lignende. Jeg runder altid op i hovedet - endda helt ubevidst. Så i mit hoved har det absolut ingen betydning.

På min blog Krop og Kost, kan du læse sandheden om sund kost, motion og vægttab.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

sskuffen:
Altså jeg læser ikke engang 399,95 ; 845,50 eller lignende. Jeg runder altid op i hovedet - endda helt ubevidst. Så i mit hoved har det absolut ingen betydning.

Lige mine ord.

Jeg syntes xx,95 er spild af krudt og kræfter!!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres input ;-)

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi har valgt at holde os til det gamle system med 24,95 og 169,00 simpelthen fordi at Bilka gør det, og jeg tror godt at Bilka ved hvad de gør...

Hele dagligvarehandlen bruger vist denne metode, måske med undtagelse af discountbutikkerne.

Mvh Søren, www.MyPets.dk

 

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har xxx,95 kr ik udspillet sin rolle efter 25 øren udgik? Der skal da købes mange xxx,95 kr før man blot spare 50 øre!!!

Men generelt virker det gamle salgstrik ik mere, det er os vores opfattelse. Folk kan godt læse hva den reelle pris er, og de køber det uanset om de spare 50 øre eller ej. For i sidste ende har så lille et beløb ingen indflydelse på varer til flere hudrede kroner.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Sorensen:

Hej

Jeg ville lige høre jer erfarne webshop ejere hvad i siger til hvad sælger bedst at skrive: 25 eller 24,98 / 350 eller 349,98?

Har det noget at sige om det er dyre "luksus" produkter man sælger eller det er alm. billigere produkter?

 

tak mvh Anders

Du kan da lave et forsøg, hvad der klarer sig bedst!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)