Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad være med det!

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kenneth Boysen:

René jeg kategorisere dit indlæg lige så latterligt som Louise's, og undskyld mig, ubrugeligt.

Det er fint nok at vi som mennesker skal være åbne og fordoms frie, men der er en grund til at man forsøge at begrænse den infomationsstrøm man konstant bliver bombarderet med.
For mig at se har dette INTET at gøre med om SPAMMEREN er MLM tilknyttet eller ej, om han er voldtægt forbryder eller hacker. Pointen er at han SPAMMER folk i bunkevis og det er satme da for åndsvagt....uanset hvordan du vender og drejer det.

Stik mig en personlig mail, skrevet til mig personligt og ikke 500 andre, med et tilbud der er interessant for mig og med noget der henvender sig til mig. Hvis ikke det er muligt så slet mig fra listen!.

Men René og Louise jeg syntes da i skal slå alt SPAM fra og lærer de mennesker der sidder bagved .... rigtig godt at kende. At der står at Macwabe fra Ghana har arvet en million kan være rigtigt og så går i fandme glip af en kæmpe mulighed!.

 

Enig ! :) I må lige stramme op folkens.

 

Jeg blev også såret da jeg fandt ud af at han alligevel ikke syntes jeg var en spændende person - det kan han sgu ikke være bekendt !!! :)

/Jørgen Olsen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Boysen:

René jeg kategorisere dit indlæg lige så latterligt som Louise's, og undskyld mig, ubrugeligt.

Det er fint nok at vi som mennesker skal være åbne og fordoms frie, men der er en grund til at man forsøge at begrænse den infomationsstrøm man konstant bliver bombarderet med.
For mig at se har dette INTET at gøre med om SPAMMEREN er MLM tilknyttet eller ej, om han er voldtægt forbryder eller hacker. Pointen er at han SPAMMER folk i bunkevis og det er satme da for åndsvagt....uanset hvordan du vender og drejer det.

Stik mig en personlig mail, skrevet til mig personligt og ikke 500 andre, med et tilbud der er interessant for mig og med noget der henvender sig til mig. Hvis ikke det er muligt så slet mig fra listen!.

Men René og Louise jeg syntes da i skal slå alt SPAM fra og lærer de mennesker der sidder bagved .... rigtig godt at kende. At der står at Macwabe fra Ghana har arvet en million kan være rigtigt og så går i fandme glip af en kæmpe mulighed!.

Helt i orden, Kenneth;-)

Hvis vi skal tage den konkret og glemme min 'helligt-naive-god-karma-vinkel-som-for-en-rationelt-tænkende-godt-kan-blive-lidt-kvalm', også for mig selv hvis den bliver taget ud af sammenhæng.

Mit indlæg er skrevet, så jeg klart tilkendegiver min naturlige skepsis overfor MLM - og jeg har skam med både hjerte og sjæl tekstforfattet for Spamfighter og Thorborg... så nej, jeg får heller ikke bløde knæ af at vinde 878 mil. i sudanske SPAMmail-oliebingo.

Men nu er det vel også sjældent, at den gode ghanesiske arving Macwabe nogen tid forinden lykkens gudinde besøger din mailboks, personligt har bedt dig om tilladelse til at blive en del af dit fremtidige netværk - til hvilket du svarer ja... Det er i hvert fald sjældent, at det jeg kalder spamsendere - er nogen jeg selv har sagt ja til at 'lege' med på forhånd.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

René Gade Mikkelsen / K-Partiet:

Men nu er det vel også sjældent, at den gode ghanesiske arving Macwabe nogen tid forinden lykkens gudinde besøger din mailboks, personligt har bedt dig om tilladelse til at blive en del af dit fremtidige netværk - til hvilket du svarer ja... Det er i hvert fald sjældent, at det jeg kalder spamsendere - er nogen jeg selv har sagt ja til at 'lege' med på forhånd.

Men, René.

De mennesker, som har inviteret mig til at dele netværk med dem, fordi "du er en spændende person..." må også forventes at have sat sig ind i, hvad jeg er for en spændende person.
Hvis Ove havde læst et par af mine indlæg om god forretningsskik, ville han kunne regne ud, at den rigtige vej til mit forretningshjerte ikke er gennem en masse-mail.

Ove er meget velkommen i min butik, hvis han vil købe kommunikationsydelser. Han må meget gerne foreslå mig gode ideer, hvor han kan se at netop mine kompetencer passer ind.

Men det andet stunt er særdeles uvelkomment, og jeg håber, at han drukner i negativ respons.

Hvis jeg skal finde et passende Sebastiancitat at putte på sagen, må det være dette:

"-et smykkeskrin begravet i et mægtigt hul
hvor tyven selv faldt ned så plørefuld"

Så vidt jeg husker, stammer citatet fra samme plade...

mvh Hans

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har vel alle fået det brev på et eller andet tidspunkt? Men hvorfor gør det til en stor sag, når der findes en delete knap?

Heldigvis er det jo ik sådan noget som fylder min særlig meget herinde... Og alle kan vel læse at teksten er "masse produceret", det fremgår da tydeligt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Men hvorfor gør det til en stor sag, når der findes en delete knap?

Det er ikke en stor sag.
Når det alligevel irriterer mig, er det fordi, jeg opfatter det som grænseoverskridende først at ønske at danne netværk med mig - hvilket jeg opfatter som sundt og seriøst - og efterfølgende bruge samme netværk uden omtanke.
Det er faktisk præcis det samme, som jeg har imod mange MLM-koncepter: "Sælg til dit nære netværk".

mvh Hans

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Fashion-Seller:
Men hvorfor gør det til en stor sag, når der findes en delete knap?

Det er ikke en stor sag.
Når det alligevel irriterer mig, er det fordi, jeg opfatter det som grænseoverskridende først at ønske at danne netværk med mig - hvilket jeg opfatter som sundt og seriøst - og efterfølgende bruge samme netværk uden omtanke.
Det er faktisk præcis det samme, som jeg har imod mange MLM-koncepter: "Sælg til dit nære netværk".

mvh Hans

Vi er helt enige på alt det du skriver, men jeg er personlig nået til et punkt, hvor MLM mails/breve what ever, bare får delete knappen, og så tænkes der ik mere over det.

Et sådan brev fortæller mere om personen bag, og som det tydeligt fremgår, så har folk ik en særlig positiv indstilling til personen bagefter. Så lad ham/hende, da ødelægge sit eget ry og røgte. Det er jo selvvalgt!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra sorø
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 06:16
Hvor mange stjerner giver du? :

undskyld mig folkens....

men ud fra min opfattelse om amino, er det en side for iværksættere og selvstændige, der ønsker et bredere netværk knyttet til deres virksomhed, og ytre deres budskab om netop deres virksomhed.

så kan ikke se det "store" i at man lige får en besked fra en der "har et godt tilbud til netop dig", gg, er i ikke interesseret så delete dem og kom videre, istedet for at blive barnlige og sure over at den ikke kun var til jer personligt, men blev sendt til flere....

driver man virsomhed, ønsker man netop at nå så mange "kunder" som muligt.

jeg bliver jo heller ikke sur når jeg hver dag modtager en mail fra en der ønsker at give mig det bedste tilbud ever, og finder ud af at de sender den mail ud til tusinde andre......

slet og kom videre

Fra sorø
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :

i har jo selv udfyldt halvdelen af jeres dialogbokse ud med reklame for jeres egen virksomhed

 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

  Jeg syntes det er mere sørgeligt end irriterende, når folk tilsyneladdende ikke kan finde ud af at værge nye kunder / medlemmer på andre måder end ved at sende en PM med overskriften "HJÆLP !!" og så ellers den samme smøre som I andre har fået......

/Jesper

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

andré:

 

så kan ikke se det "store" i at man lige får en besked fra en der "har et godt tilbud til netop dig", gg, er i ikke interesseret så delete dem og kom videre, istedet for at blive barnlige og sure over at den ikke kun var til jer personligt, men blev sendt til flere....

Vi har en kategori man kan smide sit tilbud i når det ikke er specifikt til en person - og den vil jeg personligt foretrække at man bruger, hvis man vil give mig et tilbud der ikke er specifikt til mig.

Og André - prøv at undgå at blive personlig i sådanne diskussioner, at kalde andre barnlige er ikke så konstruktivt. Hold dig til bolden i stedet :-)

Mette

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)