Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad være med det!

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv - her er en af de ting, jeg ikke bryder mig om ved Amino:

Har fået en mail med følgende indhold fra en anden Amino-bruger (har fjernet genkendelige navne)

Hej.

Du er med i mit Amino Netværk, hvilket jeg er glad for fordi jeg syntes at du er en spændende person.

Jeg skriver til dig fordi vi har fået meget travlt med vores helt nye koncept Biiipfranchising. Der sker faktisk så meget at vi har brug for hjælp.

Kan du bruge en ekstra indtægt... Og har du 1-2 timer dagligt hvor du kan hælpe os, vil vi meget gerne holde et møde med dig. Vi arbejder både med B2B og B2C med hovedsagentlig et produkt som er unikt på verdensplan. I 2008 solgte vi for over 1/2 mia. kr. i Scandinavien alene.

Med venlig hilsen
Biiiiiiiip, Manager

Spild af min tid og jeg bliver ærlig talt lidt knotten over denne slags mails.

- men ellers er det en skøn søndag, hvor solen har skinnet, vi har fået klippet den kæææmpe have-hæk vi har og hygget. Dejligt dejligt Smile

Venlig hilsen Lone

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske Martin skulle se at kigget på at indbygge Spamfighter på Amino, for jeg synes der kommer mere og mere af den slags ...:)

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er du knotten over den?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Bondekonen:
Du er med i mit Amino Netværk

Så smid den slags tumper ud af dit netværk :) 

Bondekonen:
Spild af min tid og jeg bliver ærlig talt lidt knotten over denne slags mails.

Vi kommer nok aldrig helt af med dem desværre - Så længe der findes naive sjæle vil den slags folk altid ligge på lur. 

 

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikkel: God ide!

@ Rikkepigen: Fordi jeg ikke har bedt om det - og har heller ikke inviteret ham ind i mit netværk. Kender faktisk slet ikke personen.

@Martin: Er gjort.  Kan se, han sidder og vælter ind i diverse netværk lige nu, så der er nok mange, der får den pm og får at vide de er spændende personer Big Smile

 

Venlig hilsen Lone

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået stort set samme email for noget tid siden. Det var vist dog bare en forespørsel om jeg ville i netværk med ham der folkefranchising... (MLM skjult bag et fint ord)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan slette dem fra dit netværk når du ved at det er en af de slemme MLM-networkere, f.eks. hr. buch og ole bjørn kraft eller hvad de nu hedder dem der tilføjer alle til deres netværk.

Men jeg støtter ihvertfald et forbud mod MLM-spam her på amino - også selvom de ikke sender dig mærkelige tilbud - jeg synes det er provokerende nok at en MLM-slave tilføjer ALLE til sit netværk.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Teknisk set er den slags uopfordrede henvendelser om samarbejde vel spam, uanset om kontakten foregår via mail eller via en personlig besked her på Amino?

(Ikke at jeg gider melde vedkommende. Men takker for påmindelsen her i tråden om, at man kan vappe folk ud af sit netværk igen)

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg har fået en mail fra ove bjørn hehe. min første netværks homie hehe han fandt mig top spændede hehe. jeg var sku forundret men jeg siger jo nogle underlige ting engang imellem hahaha.. men hey Ove har du læst mine indlæg, for nu syntes jeg faktisk også at du er blevet top spændende hahaha. hygge kære aminoer!!!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har også fået Ove Bjørn Krafts SpamPM.
Jeg har sendt ham en PM tilbage om, at jeg ikke bryder mig om det og derfor sletter ham fra mit netværk.

Jeg synes, det er forkasteligt og torskedumt at Ove at bruge sit netværk på den måde.

Egentlig tror jeg ikke, det er nødvendigt at "straffe" ham for det - jeg gætter på, at hans netværk skrumper for hver gang, han laver det stunt. Det samme gør hans troværdighed.

mvh Hans

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)