Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

god idé

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Free SEO link directory list er en blog jeg har syslet med for sjov mens jeg ikke havde så meget at lave, er den en god idé at arbejde videre på? tror i den kunne få nogle besøg i sidste ende?

jeg har gjort det lidt anderledes end de andre lister der findes derude, jeg har kigget dem alle igennem, og tjekket at man kan tilføje sit link gratis.

 

Mvh. John :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

slet ingen der har en mening?

:)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John

Hvis jeg var dig ville jeg ikke bruge ret meget tid på siden. Der findes uendelig mange af den slags lister efterhånden, og for at sådan en liste skal være bare en lille smule brugbar og "up to date", så skal den opdateres og gennem tjekkes konstant, hvilket kræver meget arbejde.

Seneste skud på stammen af  liste over linkkataloger er denne - http://www.linkkataloger.dk/ - som faktisk ser ud til at være meget godt skruet sammen. Og en af fordelene ved den side er at der er flere til at bidrage og sørge for at siden er opdateret.

så kort sagt -  Find på noget andet at bruge tiden på... Wink

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

heh, fair nok, synes bare ikke jeg kunne finde en engelsk liste der også overholdte at alle directories var gratis, jeg fandt ellers et par stykker der sagde det kun var gratis directories, men det holdte ikke, det var ca. 50-50 med gratis- og betalings directories :S

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv eventuelt at bruge lidt tid på det. Som sagt er der mange lister, men hvis du brænder for at få en sådan blog op, skal det jo ikke standse dig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)