Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO venlig hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Jeg skal have lavet en webshop der først og fremmest henvender sig til svenske kunder. (Jeg får selv base i sverige) Nummer et er vel at bruge en svensk hosting løsning for at få det optiamle ud af SEO. Hjemmesiden skal med tiden også fungere i Norge, DK, Grønland & Finland...

2. Skal navnet på min hjemmeside have noget med produkterne at gøre? Jeg skal sælge designer lamper, så det mest åbenlyse er vel at kalde det noget med de 2 ord! Jeg kunne dog godt tænke mig at kalde siden et andet navn, feks noget italiensk for lys, men giver det problemer med SEO?

 

På forhånd tak.

xxx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:
2. Skal navnet på min hjemmeside have noget med produkterne at gøre? Jeg skal sælge designer lamper, så det mest åbenlyse er vel at kalde det noget med de 2 ord! Jeg kunne dog godt tænke mig at kalde siden et andet navn, feks noget italiensk for lys, men giver det problemer med SEO?

De sidste par dage har jeg lært af folk herinde, at det giver en smule SEO at have et navn med de rigtige ord. Men tror det re forsvindende lidt - google ser jo på indholdet af hele siden :)

Håber det hjalp lidt hehe

Mvh René

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

1. Jeg skal have lavet en webshop der først og fremmest henvender sig til svenske kunder. (Jeg får selv base i sverige) Nummer et er vel at bruge en svensk hosting løsning for at få det optiamle ud af SEO. Hjemmesiden skal med tiden også fungere i Norge, DK, Grønland & Finland...

2. Skal navnet på min hjemmeside have noget med produkterne at gøre? Jeg skal sælge designer lamper, så det mest åbenlyse er vel at kalde det noget med de 2 ord! Jeg kunne dog godt tænke mig at kalde siden et andet navn, feks noget italiensk for lys, men giver det problemer med SEO?

 

På forhånd tak.

Hej

1) For at få den mest optimale løsning, så skal den hostes i sverige, det vil få SEO lidt op.

2) Det er helt klart et plus hvis du kan kalde siden for dit primære produkt eller lign. men med den rigtig markedsføring, så er det egentligt ligemeget hvad du kalder siden.

// Emil

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Hej PJEDSTED navnet på dit domæne betyder så godt som ingen ting uden indgående links og de rigtige titles på din side og undersider.

Konklusion heraf må være at du sagtens kan kalde dit domæne lige hvad der passer dig.

Eks. Lumio.se eller hvad du nu har tænkt dig.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

delinda:

Hej PJEDSTED navnet på dit domæne betyder så godt som ingen ting uden indgående links og de rigtige titles på din side og undersider.

Konklusion heraf må være at du sagtens kan kalde dit domæne lige hvad der passer dig.

Eks. Lumio.se eller hvad du nu har tænkt dig.

 

Det er jo en videnskab det her...   fortæl mig lige engang hvad der mens med titles..

xxx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:
Det er jo en videnskab det her...   fortæl mig lige engang hvad der mens med titles..

Der er jo folk der lever af den slags - så ja der er meget i det hehe

Titles er en titel, der gerne skulle beskrive indholdet på siden :) håber det giver mere mening 

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej PJEDSTED en Title er eks som denne sides SEO venlig hjemmeside. - Iværksætter Debatten Amino

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu kan jeg ikke svare for hvad de andres konkrete erfaringer er med "keyword-rich" domæner, men jeg har en del af disse domæner, og alle som har et hæderligt indhold og linkbygning ligger nummer 1 på deres søgeord, og ser ud til at sidde limet fast til den position. Hvis ikke du tager domænet er der en anden der gør det, og med samme indsats som dig vil han få top placeringen og du vil være henvist til position 2 eller dårligere.

Det svarer til at få et 5 meters forspring i et 100 meter løb. Det garanterer ikke at du kommer først, men du får den bedst mulige start.

Mvh Jesper Jørgensen

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtig mange aspekter af SEO, og hvis du ikke før har beskæftiget dig med det, så får du nok desværre meget svært ved at lave et optimalt søgemaskineoptimeret website. Jeg ville anbefale, at du tog fat i en, der før har arbejdet med SEO.

Hvis du selv skal kaste dig ud i at lave et site, så ville jeg vælge joomla CMS, da selve sitet så bliver nemt at søgemaskineoptimere. Jeg har skrevet en række artikler netop og søgemaskineoptimering i joomla på mit site http://www.joomlatutorials.dk . Der kan du også finde en række video tutorials omkring emnet.

 

I hvert fald held og lykke med dit website ! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:
Det svarer til at få et 5 meters forspring i et 100 meter løb. Det garanterer ikke at du kommer først, men du får den bedst mulige start.

Yes

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)