Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Automatisk generering af specifikke URLer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har bl.a. kigget på butikker fra DanDomain der bruger specifikke URLer til hver oprettet vare, f.eks. www.domæne.dk/vare-a.htm

Andre steder har jeg set det som www.domæne.dk/vare-a/

Hvilken metode er bedst?

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde PHP-script til automatisk generering af disse URLer?

Mvh. Ken

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke det har den store betydning om det er en html (eller php, aspx osv for den sags skyld) fil eller en folder (som i .../vare-a/). SEO eksperter i mp lige rette mig hvis jeg tager fejl.

Et script til automatisk at generere dette?! Fra hvad? Hvad er input? Hvad er systemet? De fleste open source systemer gør dette out of the box.

Du kan evt søge lidt på Googlehttp://www.google.com/search?hl=en&q=php+url+rewriting

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Et script til automatisk at generere dette?! Fra hvad? Hvad er input? Hvad er systemet? De fleste open source systemer gør dette out of the box.

Hej

Input er søgeord der ligger i en tabel i MySql database. Jeg vil gerne kunne læse det enkelte søgeord fra tabellen og så skabe et dokument, f.eks. vare-a.php baseret på en skabelon hvor jeg så udskifter et par variabler med søgeordet.

Mvh. Ken

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)