Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hent en html side fra en anden side ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Som overskriften siger så leder jeg efter en måde hvor jeg kan hente en side fra en anden side.

 

Findes der en måde hvor jeg med simpelt html copy paste kan hente en hel side med indhold fra en anden side og få vist indeholdet fra den side der hvor jeg har sat html koden ind? Gerne i en mindre vindue. Sådan at hvis jeg laver et vindue på 500x300 så er det kun det øverste venstre hjørne af den hentede side der vises i det vindue eller lign

 

Er ikke sikker på om jeg har forklaret det godt nok ellers så spørg.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hvis du ikke har ophavsretten, eller tilladelse fra rettighedshaveren er det ikke lovligt at hente indhold fra andre sider.

Uanset - det kan ikke lade sig gøre i HTML (medmindre du bruger en frame), og kræver noget SSI.

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt er den slags en dårlig ide. Men hvis du virkelig gerne vil, så kan du med en iframe opnå det du ønsker.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror jeg kan forklare bedre.

 

Jeg ønsker at hente indhold fra en anden side, men vil gøre det med link til siden ikke til indholdet. Jeg skal kunne bruge det til eksempeltvis min blog, hvor jeg i bunden kan få vist indhold fra min egen side.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan ved hjælp af AJAX hente indhold fra en anden side og vise det på den side der henter. Det er kun Javascript der skal bruges til det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen Niels

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)