Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke SEO bog skal jeg købe

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Jeg ville vælge SEO LEX hvis jeg skulle vælge en. Den er bare bedre sat op, og ikke så meget fyld.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Christian Senna:
Det var da helt utroligt så travlt alle har med mig, hvilke metoder jeg bruger, og i det hele taget med min virksomhed !!!

Det er ikke som sådan min intention at gå dig på struben. Det antydede jeg vist også på Vadskærs blog. Jeg ville egentlig bare komme med et forslag til en lanceringsstrategi, der kan gøre underværker for dit bogprojekt, hvis den eksekveres ordentligt.

Undervejs slog jeg dog et smut forbi din side og ærlig talt, Christian: Hvis du ikke har styr på det mest basale, så var det måske en ide at udvikle dine evner lidt mere, før du giver dig i kast med at rådgive andre. Om rådgivningen formidles igennem en service eller en bog går for mig at se ud på et. Målsætningen er vel ikke at dine services skal kunne kategoriseres som bjørnetjenester.

Op på hesten. Tilegn dig en masse viden, prøv så meget som muligt af og test undervejs, så skal du nok blive skarp. Læs eventuelt mit forrige indlæg igen og pil det positive ud. Mere eller mindre alt kan vendes til noget positivt - og da særligt konstruktiv kritik.

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)