Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er altså nødt til at spørge igen.. import fra 3. land

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

er der nogen der kan forklare mig hvordan det foregår når man køber uden for eu.

hvis jeg eksempelvis køber en vare i usa eller kina, og får den sendt til min adresse i DK, hvordan betaler jeg så told af den? skal man underrette toldvæsenet om at man har varer på vej? jeg kan ikke altid vide hvilken dag varerne ankommer hvis de er sendt med alm post..

HVordan skal told ellers finde min pakke og fortolde den så jeg kan få lov at sælge? ved da som privatperson at tolden godt kan 'smutte' engang imellem så der ikke bliver betalt told på den vare man har købt.. men der skal jo told på erhvervsvarer hver eneste gang eller går der vel ged i regnskabet?

 

håber virkeligt der er nogen der kan hjælpe lidt her, for synes det er et meget mærkeligt system.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis varerne bliver sendt med UPS, TNT, DHL eller andre kurerer, fortolder de den automatisk. Husk at oplyse til TOLD at du har købt varer hvis dette ik sker da der ellers opstår uoverensstemmelser i dit regnskab.

Hvis den bliver sendt med national post, foregår det ligesom ved privatkøb.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

ihh tusind tak :D

har bøvlet rundt med det spørgsmål længe, og kunne ikke regne ud hvordan det hang sammen.

 

tak igen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)