Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-eksperter: Løn efter resultater?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Tror det er svært at give en fast pris dansk ord såsom legetøjs butik er rimelige let  , set i forhold engelske sproget ord hvor man konkurrer med hele verden game play mv.

Jeg ser det sådan at det ,nok svært at give fast pris på det bliv jo forskelligt fra kunde til kunde , jeg ser det derfor som alt for stort arbejde for et seo firma at lave sådan en aftaler og derfor nok også meget dyr ordning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel

Valide argumenter - jeg tilslutter. Og jeg er rørende enig i, at det kun yderst sjældent er fint med Pay per Ranking modeller. Der skal andet og mere til - også vores erfaring her i butikken.

Med den rette viden, erfaring og værktøjer kan man godt benytte en relativt standardiseret platform til performance pay SEO - naturligvis.

Hmm.. Hvad skal vi så være uenige om, når det nu ikke kan blive dette? Wink

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Hmm.. Hvad skal vi så være uenige om, når det nu ikke kan blive dette? Wink

Vi kan da diskutere EU kandidater - der er jeg SIKKER på vi kan blive uenige hehe men, det er nok bare ikke lige i denne tråd det hører hjemme :)

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

er der nogen SEO eksperter der tør garanterer resultater ved ord med mindre resultater? eks. billig a-kasse?

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Det er rigtigt at SEO fungerer dog kun for ord der ikke er generalle soegte, har man en bager eller bukse butik, er det mere fornuftigt at betale for Google addwords, hvor den besoegende er interesseret i en produkt.

Jeg arbejder selv med syntaksen i soege optimering men har store forbehold mht effecten.

Ahva' for en fisk? Skal det læses som: "Jeg ved, at jeg ikke kan konkurrere med de andre, så derfor vælger jeg at bruge tid og penge på Adwords i stedet"?

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

nisjensen:

er der nogen SEO eksperter der tør garanterer resultater ved ord med mindre resultater? eks. billig a-kasse?

Der er ingen der kan garantere resultater. Det er ikke det vi snakker om her - men betaling i forhold til resultater. Det er noget helt andet :)

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Christian Senna:
Du snakker nu om en skrædder syet løsning til hver enkelt kunde, en ting som jeg på sigt ikke tror kunderne ønsker, da det som sagt vil blive markant mere omkostningsfuldt.

"Ikke skræddersyede" løsninger er sjældent meget bevendte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja og nej. Det kommer jo helt an på hvilke produkter man har. Jeg tvivler på der er meget skræddersyet i demibs seo support, eller i mit kursus for den sags skyld.

Selvfølgelig er alle kunders sag forskelig, og måske vores defination af skræddersyet ikke er den samme.  Men det er klart en kunde der vil have en bestemt ydelse eller en bestemt placering er et skræddersyet produkt i meget større grad, en hvad der ellers tilbydes. Og uanser hvordan du kigger på det eller ønsker at få det til at lyde, så er det hovedsageligt det samme kunderne skal have selv om de er individuelle. Og dette kan igen hver meget forskeligt fra viksomhed til virksomhed.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Senna:
Ja og nej. Det kommer jo helt an på hvilke produkter man har. Jeg tvivler på der er meget skræddersyet i demibs seo support, eller i mit kursus for den sags skyld.

Taler vi ikke konkrete SEO ydelser? Du er i en lidt anden boldgade med ovenstående, vil jeg mene.

Christian Senna:
Selvfølgelig er alle kunders sag forskelig, og måske vores defination af skræddersyet ikke er den samme.

Min definition af "skræddersyet":

At eksempelvis et jakkesæt er skræddersyet betyder ikke nødvendigvis at materialet er unikt eller for den sags skyld at arbejdsmetoderne er unikke, men formen og detaljerne tilpasses den enkelte kunde.

Personligt behandler jeg hver kunde/case individuelt. En kundes webløsning kan have behov for en større overhaling på den interne optimering (intern linkstruktur/indhold/teknisk opsætning, osv.), hvor en anden måske har fundamentet mere i orden og der derfor primært skal arbejdes med ekstern optimering. Den ene webløsning kan kræve én tilgang, hvor en anden webløsning kan kræve en anden tilgang.

Det gør ikke mine ydelser dyrere: Behovet afdækkes på forhånd i tilbudsgivningsfasen og kan, om nødvendigt, tilrettes efterhånden i vedligeholdelses-/optimeringsfasen.

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Goaften:

Hvis vi snakker om en netbutik, aflønnes der så efter antal besøg eller antal kunder? Jeg kan som butiksejer se fordele og ulemper ved begge dele. Men hvad siger SEO-eksperterne

Skal der være grundlag for sådan en aftale, kræver det at alle formalier er på plads og der ligger en, fra begge parter, godkendt forventningsafstemning for hvornår SEO virksomheden har leveret det aftalte.

SEO virksomheder sælger ikke deres kunders produkter. Hjemmesiden, servicen, trygheden osv osv er dem der gør at kunden i sidste ende køber noget og hvis det skal være succesraten, så kræver det helt klart en høj kvalitet af hjemmeside m.m. for at sådan et samarbejde vil kunne komme på tale.

Så skal vi levere placeringer, så kan konceptet sagtens fungere og det kan du se flere kører med.

Håber det svarer på dit indlæg. :-)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)