Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal kongehuset afskaffes?

Side 8 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bare tilføje denne debat noget jeg ikke kan se indtil nu.

Hvis vi afskaffer monarkiet, så går vi over til en republik. Derfor må vi regne med endnu flere udgifter til folkevalgte, da vi så skal have en præsident. Om dette så er at sammenligne med hvad vi bruger på vores kongehus ved jeg ikke, men yderlig en faktor at påregne i et regnestykke om kongehuset er en gevinst eller ej.

I øvrigt så savner jeg faktisk en grundig analyse af penge ind i kongehuset og ikke en eller anden avis analyse, hvor en journalistpraktikant har fået frit slag på google.

Just my 2 cent tonight

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Hej Christine,

Jeg tror naturligvis alle er taknemmelige for et royalt besøg, men jeg har bare folk længere oppe på ønskelisten, hvis jeg kunne vælge :-)

@Andre:

Jeg synes denne debat er blevet for personlig og følelsesladet. Royale dyder så som høflighed og (net)etikette burde skinne igennem hos folk der orienterer sig mod kongehuset i stedet for Ad hominem argumenter. Jeg er generelt ikke særlig sart over den slags, så længe man bare bringer noget relevant til bordet også, men jeg ser det ikke i denne debat.

 

Selvfølgelige er kongehuset en ubetalelig reklame værdi

Jeg ved ikke hvad du hentyder til med du har i hvert fald ikke givet noget seriøst til debatten efter min mening , og du begynder at diskutere , mit erhverv striptease og fik debat tråden afsporet , i et par indlæg , vi har alle forskellige erhverv .

Jeg dog ikke set et eneste indlæg , der mod beviser at kongehuset skal afskaffes jeg har kigger fra tråd start til ende er der nogle super indlæg , der beviser der er stærke meninger for kongehuset , at du ikke har den samme menig som flere tallet , med jeg synes det er okay du har en anderledes mening end flere tallet har det er altid svært at forsvar sig imod flere tallet meninger , der må du tænke mere positivt vidst du har en anden mening må du forsvarer den , så godt man kan vidst den anden part er flere tallet skal du ikke tage det som et personlig nederlag , jeg har også haft en gang imellem en anden mening end flere tallet derved følt det lidt som et personlige angreb med der er ingen der er ude efter dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg venner tilbage efter at være smuttet, men jeg kunne alligevel ikke slippe denne tråd.

Jeg er ikke blevet skræmt væk eller ked af det, men jeg ser bare ikke denne debat kan føre til noget resultat.

Hvis man helt seriøst vil basere sin argumentation på at modparten er missundelig, selvcentreret og egoistisk, så vil jeg da bare ikke bruge kræfter på at forsvare mig selv og mine motiver.

Så vi er altså politisk uenige :-)

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Hvis man helt seriøst vil basere sin argumentation på at modparten er missundelig, selvcentreret og egoistisk, så vil jeg da bare ikke bruge kræfter på at forsvare mig selv og mine motiver.

Så vi er altså politisk uenige :-)

 

Hej, det har nu ikke meget med politik at gøre, idet jeg for min del, tror det er mere et spørgsmål om holdning end politik.

Hilsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Undskyld jeg venner tilbage efter at være smuttet, men jeg kunne alligevel ikke slippe denne tråd.

Jeg er ikke blevet skræmt væk eller ked af det, men jeg ser bare ikke denne debat kan føre til noget resultat.

Hvis man helt seriøst vil basere sin argumentation på at modparten er missundelig, selvcentreret og egoistisk, så vil jeg da bare ikke bruge kræfter på at forsvare mig selv og mine motiver.

Så vi er altså politisk uenige :-)

 

At du er uenig i at kongehuset har en unikt reklame værdi som er ubetaling, er okay for mig at du er uenig i

Jeg vil altid mene  kongehuset , har noget med følelser at gøre og sine værdier som Dansker at gøre ,

Jeg mener som mange andre at kongehuset er et stykke Danmarks historie dette kan ikke gøres op penge , da det står for nogle romantisk unikke værdier , som ikke kan gøres op i penge denne værdi

jeg mener der er  kommet mange dobbelt penge ind i turister mv. i hvad kongehuset har koster i penge

Men læs hele tråden om de forskellige meninger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 8 ud af 8 (75 indlæg)