Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opkøb af tøj til internet butik

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg er ikke helt med har du ikke lige startet din egen internetbutik? Eller er du også blevet leverandør nu? Jeg kan se at du er fra Randers det er jo ikke så langt væk, jeg er selv godt igang med at lave skitser og ideer til min internetbutik, men det er stadig ved overvejelses stadiget da jeg stadig har hårdt brug for nogen leverandør som kan tilbyde mig nogen gode mærker til fornuftige priser så jeg har mulighed for at være konkurrence dygtig der er jo rigtigt meget konkurrence fra andre internetbutikker.

Ikke for at virke negativ, men syntes egentlig at mange af dine vare ligger oppe i et for højtprisleje nu når vi snakker om netbutik. Men det kan også bare være det er mig. Men nogen af de vare du har på lager kan man jo finde billigere andre steder online.

Men jeg er da meget åben for at høre hvad du har at byde på:-) og vil da gerne hvis det er muligt at nogen priser af dig på det tøj jeg kan købe.

På forhånd tak.

 Måske at vi kunne få en eller anden form for samarbejde.

 Med Venlig Hilsen

Anders

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofus.

Jeg har et restlager der er til salg. Det er dame tøj mærker signal, sandwich, kaffe,jensen, mm. Super mærker.

Mvh Mulan.

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at sælge hele mit lager ud af ClaMal tøj, da jeg ikke ønsker at samarbejde med dem mere. Men tøjet er ganske godt og tidløst og populært. Derfor tilbyder jeg at sælge mindre partier, så du ikke behøver at købe en stor kollektion. Jeg bor i Tranberg ved Århus, så det er nemt for dig at komme og kigge på sagerne. Nogle er med på www.annetteasmus.dk.

Ring evt. 28967027

Mvh Annette Asmus

Fra Lunderskov
Tilmeldt 8. May 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofus.

For 1 år siden gik jeg med samme tanke, og jeg kontaktede et firma som solgte tøj, og spurgte om jeg måtte købe lidt af deres tøj, selvfølgelig til billigere penge end deres udsalgspris .. Og på den måde købte jeg lidt forskelligt tøj hos dem og begyndte at sælge. Efterhånden som jeg fandt ud af, at der var penge i det, købte jeg mere.
 Idag importerer jeg selv tøjet.

Men hvis du har lyst, kan du smide en mail på info@jyskoutlet.dk - så kan vi finde nogle gode priser til dig, hvor du så selv kan finde ud af hvad du vil sælge for :)

 

Håber du forstår hvad jeg mener med konceptet om at købe en lille smule til at starte med .. :)

 

Ser frem til at høre fra dig,

Mvh Anna, JyskOutlet

Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg vil gerne opkøbe div. tøj som jeg vil sælge?

Er der et sted hvor man ikke skal købe et helt parti, men kan nøjes med små partier?

Mvh Heidi :-)

Fra Søborg
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er et firma som har eksisteret i 2 år og har stor succes. Vi har af private årsager besluttet at måtte lukke desværre. Vi sælger lækkert tøj fra Paris og har over 6000 følgere. Vi har showroom i Bagsværd og stor tilslutning til vores åbning. Vi sælger inventar og alt tøj mm. Er du i terrasserne ring til mig på 4061 2515 eller 2082 8885

Hilsen Annette

Fra Søborg
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi. Undskyld jeg først ser din besked nu. Men kan du ikke skrive eller ringe til mig på 40612515 så kan vi tale om de muligheder du ønsker

Mange hilsner
Annette

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)