Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ugens must-have, eller...?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Linnet:

Nej, ikke blot en vandhane - du kan jo også checke e-mail osv på den "store" skærm Wink

he he, ja med den "kæmpe" skærm så mangler den bare et stik til dvd afspilleren også :P

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Reklameshoppen.dk:

Fashion-Seller:

Det bliver et salgshit, så snart prisen bliver mere human... ;D

Sådan var starten på navigationssystemer jo os, og idag koster en TomTom jo intet...

Ja det var netop også min tanke, hvis man ser hvad en kvalitets vandhane ellers koster, så er denne jo kun 5-10 gange dyrere. (selv om det er meget), men prøv at huske hvad de første fladskærme kostede....

Så den skal bare ned under 10 af de lange, så skal den nok finde et publikum....

Ja det er kun et spørgsmå om tid og produktionsmængde, så ser vi denne type varer over alt... Den er egentlig ret praktisk, selvom jeg nok ik lige ville tjekke mail på den hehe

Nej netop mail virker lidt overflødigt, det er trist at skulle gå på wc hver gang man skal tjekke mail.... Tongue Tied, men de øvrige funktioner er da fine...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk:

Nej netop mail virker lidt overflødigt, det er trist at skulle gå på wc hver gang man skal tjekke mail.... Tongue Tied, men de øvrige funktioner er da fine...

Og hvordan svarer man lige på sine e-mails på den? Tongue Tied

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Bent B. Pedersen:

Reklameshoppen.dk:

Nej netop mail virker lidt overflødigt, det er trist at skulle gå på wc hver gang man skal tjekke mail.... Tongue Tied, men de øvrige funktioner er da fine...

Og hvordan svarer man lige på sine e-mails på den? Tongue Tied

Ja, produktet er unødigt, for det har man gjort på telefonen, mens man sad på tønden... Big Smile

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk:

Fashion-Seller:

Reklameshoppen.dk:

Fashion-Seller:

Det bliver et salgshit, så snart prisen bliver mere human... ;D

Sådan var starten på navigationssystemer jo os, og idag koster en TomTom jo intet...

Ja det var netop også min tanke, hvis man ser hvad en kvalitets vandhane ellers koster, så er denne jo kun 5-10 gange dyrere. (selv om det er meget), men prøv at huske hvad de første fladskærme kostede....

Så den skal bare ned under 10 af de lange, så skal den nok finde et publikum....

Ja det er kun et spørgsmå om tid og produktionsmængde, så ser vi denne type varer over alt... Den er egentlig ret praktisk, selvom jeg nok ik lige ville tjekke mail på den hehe

Nej netop mail virker lidt overflødigt, det er trist at skulle gå på wc hver gang man skal tjekke mail.... Tongue Tied, men de øvrige funktioner er da fine...

Hvorfor egentlig lige præcis mail? Jeg ville da helt klart foretrække tv eller radio...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjov ting... men anvendelig? Nej!

Der er uden tvivl mennesker som køber denne vandhane bare fordi den er speciel, og signalerer til baderummets gæst, at her bor en person, som har råd til at købe sjove, men ligegyldige ting, både personligt, men også til badeværelset.

En sådan vandhane er nok ikke det første køb for en nyslået rigmand, men vil uden tvivl høre under de indkøb, som skal være med til at sætte prikken over i'et...

Der skulle en god forretningsplan (og markedsundersøgelse) til, før jeg ville vælge at sætte penge i projektet...

Big Smile

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Reklameshoppen.dk:

Fashion-Seller:

Reklameshoppen.dk:

Fashion-Seller:

Det bliver et salgshit, så snart prisen bliver mere human... ;D

Sådan var starten på navigationssystemer jo os, og idag koster en TomTom jo intet...

Ja det var netop også min tanke, hvis man ser hvad en kvalitets vandhane ellers koster, så er denne jo kun 5-10 gange dyrere. (selv om det er meget), men prøv at huske hvad de første fladskærme kostede....

Så den skal bare ned under 10 af de lange, så skal den nok finde et publikum....

Ja det er kun et spørgsmå om tid og produktionsmængde, så ser vi denne type varer over alt... Den er egentlig ret praktisk, selvom jeg nok ik lige ville tjekke mail på den hehe

Nej netop mail virker lidt overflødigt, det er trist at skulle gå på wc hver gang man skal tjekke mail.... Tongue Tied, men de øvrige funktioner er da fine...

Hvorfor egentlig lige præcis mail? Jeg ville da helt klart foretrække tv eller radio...

Ja, jeg tænkte nok mest mail, fordi det kan klares hurtigt, men et system der kan vise sport, finans nyheder eller lign. på 1 minut. ville bestemt også være attraktivt.

Så næste produkt er jo fladskærm i spejlet, det er jo også på markedet, men også til urimelige priser...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Gelsted
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 99
Fra  miniMEDIA Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld mig, men prøv lige at komme ned på jorden igen - det er da det mest overdrevne gejl jeg har set længe haha - jeg mener, checke mails imens man vasker hænder... come on.  Feeedt med lyset dog:)

Mange hilsner Michael Rusbjerg
miniMEDIA - WEB, VIDEO & PRINT

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Schøn Mouritsen Rusbjerg:

Undskyld mig, men prøv lige at komme ned på jorden igen - det er da det mest overdrevne gejl jeg har set længe haha - jeg mener, checke mails imens man vasker hænder... come on.  Feeedt med lyset dog:)

Hej, lyset kan du få med sådanne en, så får du lys i vandet, der skifter farve efter temparatueren,,, prisen er dog lidt lavere...Cool

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)