Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til vudering af bruger venlighed i nyt design!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejas alle Aminoer,

Jeg har fået et nyt design til min side www.remy.dk, jeg vil gerne høre hvad det er dårligt ved dette design. Man har jo en tilbøjelighed til at synes ens design er rigtig godt Smile Se frem til noget brugbart kritik.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Hejas alle Aminoer,

Jeg har fået et nyt design til min side www.remy.dk, jeg vil gerne høre hvad det er dårligt ved dette design. Man har jo en tilbøjelighed til at synes ens design er rigtig godt Smile Se frem til noget brugbart kritik.

Hej Remydk

Det der er mit første indtryk, når jeg kommer ind på siden er følgende:

Dit bannerreklame for .NET konsulent fylder 1/3 af siden, og der står information, som uden problemer kunne skrives på under en halv linie.
Jeg vil anbefale, at det kæmpe banner gøres markan mindre, så det ikke tager alt fokus fra forsidens øvrige elementer.

Din bundbjælke med teksten "WHEN QUALITY COUNTS!!", skal man scrolle ned for at opdage.
Det ville måske være løst med et mindre top-banner?
Jeg ved ikke, hvilken skærmopløsning du har optimeret siden til. Jeg kører 1600 x 1050 på min skærm, og der fylder banneret 1/3 af skærmen.

Håber du kan bruge det til noget. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Må tilstå at din top banner irriterer mig lidt. Det er fint på forsiden, men når man så gerne vil vide mere om een eller anden specific ting (og dermed aktiv klikker på et link for at læse mere om dette...)... Ja så er top banneren der igen.

Jeg ville nok kun have den på forsiden og så fjerne den helt på undersider.

Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Lige et par ting...

Banneret i toppen er alt for stort, lidt mindre så ville det være fint til forsiden kun.. Men skal helt klart fjernes fra undersiderne.. Når jeg klikker på noget i toppen fylder det så meget at jeg kun kan se overskriften...

Og så Lidt mærkeligt at når jeg klikker på c# står der faktisk ik noget om det andet end der kommer noget gratis undervisning. resten er VBA...

 

Og så synes jeg det er meget uheldigt at du i banneret med dine ting du tilbyder lige har fået snedet en reklame ind... det synes jeg absolut ik om... Men hvis det ik er noget du tjerner penge på skal du bare se bort fra punktet...

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super tak for det. Jeg tror i har ret med hensyn til "top banneret!" Smile

Kan godt se den virker lidt bombastisk.. hehe

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Topbanneret aside, synes jeg den er yderst brugervenlig. Din topmenu gør det den skal, og siden udstråler i det hele taget et teknisk overskud, som den besøgende gerne skulle associere med jeres services.

 

 

Mvh Jonas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)