Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksamens opgave

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er nu ikke selv i Danmark, men ellers kunne det sikkert godt være interessant.

Der var en tråd herinde for en uges tid eller to siden, omkring reklametryk på vandflasker, der vil blive uddelt ved bl.a. Roskilde Festival. De må da være lige i målgruppen.

Har ikke linket til tråden, men prøv evt. at søge herinde.

Michael

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

stubberup:

Det lyder godt, at du gerne ville have nogle hvis de var her i landet.

Er der måske nogle der kan hjælpe med en event. Hvordan jeg skal få folk til at vide at den er kommet til danmark.
Få opmærksomhed og få dem til at købe dem ?

Smile

Hej

Når der nu er tale om et produkt der må antages at være henvend til unge mennesker ville jeg helt klart overveje at lave nogle marketing over facebook. Måske lidt ala noget som CULT har lavet hvor de donerede 1 krone, til velgørenhed for hvert medlem der tilmelde sig gruppen. Tror helt sikker at det er en måde at få fat på de unge, og man vil inviterer sine venner som så invitere deres venner og lige pludselig kender de fleste unge dit produkt. Derudover ville jeg nok overveje noget viral reklame, ved ikke lige om det er stavet korrekt. Hvor man f.eks. laver en sjov video film, med et skjult budskab som kunne ligges op på youtube eller nogle af de andre store fildelingsider.

Jeg ville også sørge for at få en lækker og moderne webside, tror rent faktisk jeg ville overveje at lave den i flash for at få nogle af alle de fede effekter man kan lave i flash med. Der er nok nogle SEO eksperter der ikke er enige med mig i denne sag. Jeg ville sørger for at komme ud med f.eks. plakater på diskoter og ligende hvor de unge drikker, så kan man håbe de kan huske noget dagen efterBig Smile.

Men beslut dig for hvem din målgruppe er og find ud af hvordan du får fat i dem.

Det var mine 5 cent, håber det kunne hjælpe og god lyst med opgaven.

Mvh Kristoffer

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

stubberup:

Det lyder godt, at du gerne ville have nogle hvis de var her i landet.

Er der måske nogle der kan hjælpe med en event. Hvordan jeg skal få folk til at vide at den er kommet til danmark.
Få opmærksomhed og få dem til at købe dem ?

Smile

Hov hov unge dame er det ikke en eksamensopgave du er ved at lave ? det er jo dig der skal lave oåpgaven og ikke os ;)

Mvh

Ravn

Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja ja jeg kan jo godt få lidt ideer. jeg skal jo selv lave det .

Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer.

Det var en super dejlig besked. Rigtig mange gode ideer, jeg kan bruge.

Mange tak Big Smile !

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)