Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til populær modeblog

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Sally:

Hej alle interesserede,

Vi leder efter en seriøs partner til vores modeblog. Vi ønsker en partner der vil stå for udvikling af bloggen, mens Frederik (mig) står for alt design og markedsføring og Emil står for skribenter og indhold.

Bloggen ligger i dag på et Wordpress system, men planen er at vi skal udvikle vores eget system fra bunden, så det er gearet til at sælge annoncer, lave sponsorerede indlæg, "guld-brugere", sms integration og meget mere (fuld kravspecifikation af systemet er under udarbejdelse).
Denne opgave skal vores partner være klar på at varetage.

Vi har arbejdet på site/koncept i et år, og gik i luften januar 2009. Det er gået godt siden og vi har i dag over 25  skribenter  der skriver om mode, musik, gadgets og events. Vi er oppe på lidt over 300 unikke besøgende om dagen og det er stadig mere stigende (kan dokumenteres). Nye indlæg hver dag.

Vi leder altså efter en person eller firma, der har lyst til at være med i projektet, og som har mod på at ligge nogle arbejdstimer i det. Du/i vil få en procentdel ejerskab og dermed tjene penge den dag at vi sælger sitet, eller eventuelt del i overskuddet (månedligt) fra annoncepenge. Hvis vi finder den rette partner, tager vi fat i en advokat og får alle detaljerne på plads.

Der er efter vores opfattelse et stort potentiale og med et nyt system/design vil bloggen kunne have en udemærket indtjening, allerede med de besøgstal vi har i dag.

 

Hvis jeg har formuleret mig dårligt, eller har glemt nogle informationer så sig det endelig, jeg besvarer gerne jeres spørgsmål.

Spørgsmål kan postes her, sendes som PM eller til min email froghead@gmail.com. Bloggen kan ses her, vores Facebookgruppe her.

NB. Projektet TrendMagazine har intet med mit webbureau PurpleCow at gøre.

Hej Frederik.

Jeg kan godt stå for selve designet til siden, dog ikke programmeringen, men der har jeg nogle samarbejdspartnere der kan træde ind hvis det er.

Du kan lige sende mig en PM eller kontakte mig på min msn/mail: sejeste@hotmail.com så jeg kan få lidt yderligere oplysninger, og vi kan snakke om hvordan og hvorledes vi kan gøre det bedst muligt for begge parter.

// Emil

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Sally:

@ Søren: Jeg beklager det helt vildt sene svar, men jeg har ikke modtaget en mail om at der var nye indlæg.
Du lyder som en spændende fyr, med spændende kompetencer og jeg kunne godt tænke mig at møde dig og snakke om et muligt samarbejde.

Hvor er du fra i landet?

 

 

Hej Frederik

Jeg har sendt dig en mail, frøhoved. :)

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Design er dækket ind, så det er udelukkende programmeringsdelen vi leder efter en partner til.

Ellers tak for tilbuddet :)

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja, tilfældigheder skal der jo til. Hvis du er interesseret, så send mig et par ord om dine tanker om jeres nye blog ift. jeres nuværende (Wordpress). IMG har idag en række modeproducenter i sin kundeportefølje og med en softwareudviklingsafdeling i Ukraine - herunder mht. web - så kunne jeres blot-projekt måske være et interessant område for os at gå ind på, men det kræver at vi får lidt mere håndgribelige tanker fra din/jeres side bragt på banen.

Hvis du finder det interessant, så er du velkommen til at sende nogle ord m.v. til min mail-adresse: shh@imgcorp.dk

 

Venlig hilsen
IMG, Int. Management Group


Steve H. Hansen
MD 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)