Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Europæisk IP-telefon leverandør

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på jagt efter en IP-telefon leverandør der kan levere IP-telefoni i alle europæiske lande, dvs lande numre til hvert land så jeg kan have en fransk, dansk, tysk svensk osv nummer.

 

Det er meget vigtigt at numrene koster normal fastnetpris i de respektive lande, dvs hvis der er en franskmand der ringer til det franske nummer skal det koste normal fransk fastnet takst.

 

Derudover skal det være muligt at bestille flere linjer mv, egentligt lidt ligesom fonet.dk bare til hele europa.

 

Nogle der kender til en sådanne udbyder samt hvem der er bedst (hvis der skulle være flere).

 

På forhånd tak!

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke lige checket op, men tilbyder Skype ikke det?
Husker jeg korrekt, kan du bruge SkypeIn numre fra de fleste steder i verden til blot at viderestille til et bestemt nummer...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

Jeg har ikke lige checket op, men tilbyder Skype ikke det?
Husker jeg korrekt, kan du bruge SkypeIn numre fra de fleste steder i verden til blot at viderestille til et bestemt nummer...

Hej Nicolai

Vi har brug for den teknik der ligger bag en "rigtig" IP-telefonleverandør da det ikke er til helt normal telefonbrug, men jo, hvis man bare skal modtage telefonopkald på lokalnumre kan skypeIn bruges

 

Vi har brug for at kunne interface med leverandøren via vores systemer.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. bruge http://www.tollfreeforwarding.com De giver mulighed for lokale telefonnumre i en lang række lande, og så bliver opkaldene viderestillet til et valgfrit nr. Det kan så være dit SIP nr. Ud fra priserne, kan det måske være en fordel med en amerikanske SIP udbyder. Men husk at der evt. kan opstå for meget forsinkelse på samtalerne.

Jeg har ingen erfarringer med tjensten. Er blot faldet over den.

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved ikke om www.gismotel.com kan bruges.
Jeg bruger dem selv når jeg ringer til udlandet for at "spare" lidt penge på udlands taksterne i forhold til de danske tele selskaber Smile

Jeg ved ikke om de kan bruges til det du ønsker. Ved bare at de tilbyder telefon numrer i flere lande.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Det vi skal bruge er VOIP løsning (ikke forward) med mulighed for nummer i hvert land, ser ellers ud til at være en god service.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

tak it-dk

Dem vil jeg prøve at undersøge.

Andre der kender VOIP leverandører der dækker hele Europa?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)