Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frma adresse.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 7
Fra  Skilteboden Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogle der ved om det er muligt at lave firma adresse i en kolinihave ??

Jeg bor i sverige og skal have en firma adresse i danmank og har en kolinihave men ved ikke om det er muligt ?

På forhånd tak.

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg skulle oprette min virksomhed mener jeg at der var en hel masse man kunne læse omkring hvor man må have firmaadresse. Jeg kan ikke se problemet i du har det i en kolonihave. Jeg mener kun der vile være et problem hvis der kommer store lastbiler og afleverer ting og sager så det generer naboerne. Så skal det selvfølgelig også være muligt for dig at modtage post på adressen (der skal være en postkasse).

Held og lykke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor laver du ikke bare en postboks adresse i danmark? Der findes jo også firma som sælger firma adresser!! Prøv at søg på google.

Jeg vil finde det yderstmærkeligt at handle med en virksomhed der har adresse i et kolonihave hus. Og hvis jeg vælgte at kører ud for at besøge din virksomhed vil jeg syntes det ville være endnu mere mærkeligt !!

Fra Ringsted
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 7
Fra  Skilteboden Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo ikke nogle der skal besøge firmaet da det er en webshop...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Louens:
Der er jo ikke nogle der skal besøge firmaet da det er en webshop...

Det kunne jo være at der var en kunde som skulle have retuneret sin varer, og ved en fejl kommer til at sende til den adresse der står opgivet i Danmark - nemlig koloni have huset. Det vil give en masse bøvl!! Og kunden vil blive godt gal i skralden !

Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 05:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Trods tråden er ved at være lidt gammel, skulle jeg også være meget interesseret i at få svar på dette (dvs. om man må have firmaadresse i sit kolonihavehus) - meget gerne med paragrafhenvisninger :)

På forhånd tak!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)