Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LEVERANDØR AF MODETØJ SØGES! HJÆLP!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Måske hun mener pr år :·)

Derudover er der flere børnetøjsleverandører af de større, som har minimumskøb på 80-100.000 pr sæson - og børnetøj har jo lavere priser end voksentøj - så jeg tror da ikke tallet er urealistisk.

Altså en mellemstor tøjbutik (en normal Solid butik) koster 750.000-1.500.000 kr at fylde op med tøj... Dvs det svare til 3-6 mærker.
Men de fleste butikker forhandler jo 15-40 mærker, så det er nemt at konstatere, at beløbet i hvertfald ik er pr sæson... Selv de helt store mode brands ala Diesel, G-Star, Björn Borg, Hilfiger mm kræver ik køb i denne størrelse...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - men det er noget andet med nethandel - og det er jo det han gerne vil :·)

Det er naturligvis ikke alle som laver disse høje minimumskøb - men de er altså derude alligevel. Specielt meget populære mærker.

Min personlige mening er at det er forkert - man skal ikke proppe varer ned i halsen på folk... bare se nettet i disse dage - vi er få som tager fuld pris - udsalget er startet....

Dertil skal siges at jeg ikke kender lige så meget til voksentøjsbranchen som børnetøjet. Men jeg forestiller mig at førstnævnte har endnu højere krav når det gælder varer til nethandel...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Ja - men det er noget andet med nethandel - og det er jo det han gerne vil :·)

Det er naturligvis ikke alle som laver disse høje minimumskøb - men de er altså derude alligevel. Specielt meget populære mærker.

Enig, men jeg kender to, som starter en webshop op i det nye år. De har skudt ½ mio kr i projektet, og de starter med 8 brands... Så der er altså rigtig langt mellem dem, som kræver 250.000 kr pr sæson...

Helle - houseofkids.dk:

Min personlige mening er at det er forkert - man skal ikke proppe varer ned i halsen på folk... bare se nettet i disse dage - vi er få som tager fuld pris - udsalget er startet....

Tjaaa det giver jo bare bagslag til dem selv, da deres butikker har et dårligt cashflow, og derfor bestiller mindre og mere forsigtigt i fremtiden... Det får andre mærker så gavn af...
Men satser man på engangskøb, så er strategien jo optimal ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg kan tilbyde dig et parti Converse All Star hvis det har interesse. 

Pris euro 25,50 ex.work Portugal

Style: Chuck Taylor i 4 farver - total 1014 styk, mix str. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

det kan jeg

D&G  , Lacoste , Armani ,  undertøj

intresseret så kan vi snakke om priserne og hvor mange stykker og farverne osv.

nkaiserus@yahoo.com

vi tales ved

Fra Skanderborg
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hey - ring til STARTEX i Nørresundby (www.startex.dk). De køber store stocklots og sælger i mindre bidder såvidt jeg ved. De leverer en hel del af de varer du ser i Bilka/Føtex aviserne.

De har også mindre partier, og har forbindelserne i orden, så de vil kunne skaffe det meste....

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om i klar over det, - men tråden er startet i foråret 2009, -og trådstarter "Ikast1234" er slet ikke med på banen.. - Så mon ikke han har fundet ud af det han skulle...Stick out tongue

Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi sælger ægte Tommy Hilfiger , Calvinklein, RalphLauren, Diesel
bomuld skjorter,T-shirts
kontakt os
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)