Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu kan det godt være at jeg stiller nogle dumme spørgsmål, så bær over med mig:-)

 

Jeg har downloaded joomla programmet, og vil gerne opsætte webshoppen selv, da jeg ikke lige har 5-10.000 til at få nogen til at lave den, da forretningsplanen først skal godkendes osv. inden jeg kan få et lån til projektet.

Er det til at lave selv, hvis man har grafisk uddannelse?

Kan man lave det på ens egen computer, eller skal man leje en webserver(?) et eller andet sted?

Den skal jo ikke op at køre før om et par måneder, når alt andet er på plads.

Og i så fald, nogle anbefalinger?

Er det andre ting man lige skal have i baghovedet?

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomla er jo ikke en webshop i sig selv, du skal installere dette udover.

Du kan installere WAMP på din Windows PC, så du kan køre Joomla på denne, inden du får et webhotel.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg anbefaler at du bruger xamp istedet for wamp, det kører langt bedre

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Pointen var også bare at Joomla skal installeres på en webserver, og ikke som en standalone applikation.

Virtuemart er den mest udbredte webshop til Joomla, og den fungerer ganske glimrende.

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du er interesseret kan jeg tilbyde dig en webshop, hvor du selv kan opsætte shoppen. Du skal således kun betale hosting samt en eventuel betalingsgateway, hvis det er aktuelt.

Har dette interesse vil jeg gerne oprette en demoshop til dig, så du kan afprøve systemet og se om det opfylder dine behov.

Med venlig hilsen / Best regards

Stefan Bech Jespersen
NewAngle Software
Marbækvej 6
6510 Gram

Tlf. 73 82 00 22
Mob. 21 95 64 01
Mail:
sbj@newangle.dk

www.newangle.dk
www.oscshop.dk
www.spillageret.dk

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

vupti:
Jeg har downloaded joomla programmet, og vil gerne opsætte webshoppen selv, da jeg ikke lige har 5-10.000 til at få nogen til at lave den, da forretningsplanen først skal godkendes osv. inden jeg kan få et lån til projektet.

Bemærk at du jo stadig skal betale for hosting, betalingssystem og pbs aftale (hvis du altså ønsker at tage imod penge i din shop). Det er svært at starte en ny forretning helt uden penge.

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo også installere Joomla / Virtuemart på "JSAS - Joomla Standalone Server" - http://www.jsasonline.com/. Det har vi benyttet en del - og det kører faktisk godt, og fremfor alt med en simpel installation.

Ellers må du skrive igen - og så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)