Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæmpe event på Sjælland søger investorer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er igang med et stort projekt på Sjælland og søger nu investorer der vil støtte op omkring det.

Projektet kan i korte vendinger forklares således:

- Stort show på 2 dage.
- Store amerikanske rap artister optræder. (venter på bank garanti for x beløb, det er her vi skal bruge investorer.)
- Danske bands som opvarmning.
- Plads til ca. 65.000 tilskuer. (regner med ca 100.000 billeter solgt over de 2 dage)
- Billetlugen som billetsælger. (aftale på plads)
- SEELITE som stort og anerkendt produktions team.
- Profesionelt security firma som står for alt sikkerheden. (både vagt og bodyguard)
- Rådgivning fra personer, som har været med til at stå for sikkerheden til Roskilde Festivalen.
- Komunen og det lokale erhvervsliv som sammenarbejdspartnere.

Vi har følgende aftaler klar:

www.seelite.dk

www.billetlugen.dk

www.MTV.com

www.visionsecurity.dk

www.westmansionsecurity.us

www.marroitt.com

www.flexflight.dk

Det hele skal løbe af stablen i Juli måned 2009.

Det vi står og mangler lige nu er inverstorer der sammenlagt kan stille bank garanti for ca 2,5 mill USD, som vi skal sende til artisterne i USA. 24 timer efter får vi kontrakterne fra USA og så er de booket.

Vi skal også bruge et start kapital på 250.000 Dkr for at komme igang med de grundlæggende ting.

De investorer som deltager kan tjene alt fra en kvart til dobbelt indskud tilbage. Og hvis de fortsætter med at støtter vores andre koncerter til næste år, så kan vi lave en % af overskuddet oveni.

Kan i hjælpe med dette store projekt ?

Vi kommer gerne forbi og taler med jer om det hurtigst muligt.

Kontakt os hurtigst muligt på 31159978

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vision Security I/S:

Det hele skal løbe af stablen i Juli måned 2009.

Det vi står og mangler lige nu er inverstorer der sammenlagt kan stille bank garanti for ca 2,5 mill USD, som vi skal sende til artisterne i USA. 24 timer efter får vi kontrakterne fra USA og så er de booket.

Vi skal også bruge et start kapital på 250.000 Dkr for at komme igang med de grundlæggende ting.

Det virker ret sent I skal ud og finde investorer til så stort et projekt.... det er jo allerede om 2 måneder....?

Held og lykke med det :·)

Mange hilsener Helle

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle.

Ja det er allerede om 2 mdr, men vi har været igang i 8 mdr på dette projekt og nu endlig fået beløb og krav på plads med USA.

Shaddy Records og G-Unit står klar til at komme, hvis vi kan stille en bank garanti. Så får vi kontrakterne 24 timer efter.

Eminem, 50 cents og mange flere kommer og optræder begge dage. Plus vi får 4 danske opvarmningsbands begge dage.

Alt er planlagt og på plads vi mangler bare pengene til at få de kontarkter hjem.

Så hvis du kender investorer der vil have et møde med os hurtigst muligt, så kan jeg kontaktes på 311 599 78.

Plannen er også at lave 4 store koncerter rundt om i Danmark næste år og dem fra USA er helt med på ideen. Så der er stor potentiale i dette projekt til videre sammenarbejde. Vi har også fået eneret til at holde koncerter med de selskaber, efter vi har afholdt den første koncert.

Så det er jo et super mulighed for os...

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vision Security I/S:

- Plads til ca. 65.000 tilskuer. (regner med ca 100.000 billeter solgt over de 2 dage)

Og som Helle skriver, er det meget kort tid, til at promovere arrangementet, og få solgt de 100.000 billetter.

Roskilde-festival sælger omkring 80.000 billetter og bruger minimum 6 mdr, på at promovere deres gennemsolide og verdenskendte festival.

Men på den anden side, sælges koncertbilletter til de store navne jo tit på få timer, til et fyldt Parken, men der er billet-prisen vel også en anden.
Jeg kan forestille mig at jeres billet-pris ligger midt mellem en enkeltkoncert med f.eks. Rolling Stones og Roskildefestival - er det ikke korrekt?

Plus I ligger arrangementet midt i folks sommerferie, hvor man ofte planlægger sin tid lang tid forud -

For mig at se kommer I for sent ud efter investorer, og et godt råd vil være at udskyde kick-off 1 år.
Start med at have finasieringen på plads, - så er det også lettere at forhandle priserne med kunstnerne.

Der skal rundt regnet bruges 2.000 hjælpere på pladsen, er de også på plads, og/eller er der en gruppe der tager sig af dem - logistik-mæssigt.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej cpufan

Det er nok meget rigtigt at det er kort tid, men allerede nu er vi blevet kontaktet af danske og internationale medier, som tripper for et interview. Men det kan vi ikke gører før vi har den bankgarati og kontrakterne på plads.

Hvad produktiondelen, logistikdelen og andre relevante aftaler, så er det alt på plads. Så der har vi ingen bekymringer!

Vi har arbejdet på dette projekt i 8 mdr og har først nu fået alle krav fra USA, så det har været en torn i øjet på os. Koncerten har været planlagt i ca 1½ år nu, hvor de 8 mdr har været arbejdsdelen.

Vi påregner også at ligge i omegnen af 450 - 750 pr dag pr billet (bestiller man begge dage får man selvfølge rabat) Vi har endda teltplads tilrådighed for dem som ønsker dette, hvor man kan leje en plads.

Jeg toro ikke folks sommerferie bliver det store problem, da vi påregner fans fra nabo landende også: Sverige, norge, england, tyskland og måske også lande længere væk.

Man må huske på at sidste gang kun Eminem optrådte i Parken og aflyste, blev der solgt over 40.000 biletter i priser fra 450 - 550,-. Så vi er meget fortrøstningsfuld med vores salg.

Hvis der virkelig findes investorer som vil være med er jeg sikker på at de stadig kan nå at tjene godt på projektet. Vi har investor præsentationen på plads og kan holde møder de næste uger.

Jeg er kun en del af arrangementet og sammenarbejder tæt sammen med Arrangøren. Jeg skal primært stå for alt sikkerhed til arrangementet og hjælper ved siden af med møder og budget styring.

Seelite står for alt produktion, så der er vi i trykke hænder.

Håber det var svar nok.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at kontakte Parken eller en anden koncert arrangør? Med den korte timeline, har du brug for en toptunet maskine.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay for at starte fra en enden af

Med Projekter i den kalibra er det alt for sent, jeg taler af erfaring selv med de store evnet firmaere her hjemme kan det ikke nås

Desuden får i INGEN til at sende 12,5 mill til Us unden at få en bankgaranti eller lign.?

Lad os sige investorer får det dobbelt  tilbage så skal i af med 25.000.00kr  så skal stjernene have 12,5 mill så har i allerede brugt 37,5 mill så skal i min sælge 75000 ? også har de ingen steder at spille og det vil kræve en mega medie reklame som ikke kan nås

Mit råd bedre planlægning også slå til næste år

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)