Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM hjælp

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kbh V
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er 4 sælgere der har startet vores egen virksomhed, men vi skal bruge et CRM system og et økonomi system. Jeg har kigget en del her på siden, og læst på google. Det bliver jeg bare mere forvirret af, og der er så mange forskellige programmer at vælge i mellem.

Vi har alle arbejdet med Lotus Notes og axapta, og har alle udviklet et hade forhold til disse programmer.

Kravene er:

  • Kunde database
  • Salgs opfølgning
  • Indkøb
  • Projekt styring
  • Økonomi
  • Fakturering 
  • Brugervenligt        
  • Billigt eller gratis

Håber i kan hjælpe

 

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mamut kan alt det i efterspørger, er meget stærk på CRM delen, er bl.a. 100% integreret med MS Office, alle mails og dokumenter du sender eller modtager fra et emne kommer direkte ind på kontaktens kundekort.

Kontakt mig for yderligere oplysninger eller en demoversion.

Jeg er Mamut Authorised Partner

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

http://crm.zoho.com/crm/login.sas er online og gratis for de første 3 brugere. Fra den 4. bruger koster det 12$ om måneden. Der er også dansk interface.

Zoho kan også integreres med andre ting, men har bl.a. et integreret faktureringssystem. Man kan bare tilmelde sig en demo på siden.

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey,

 

Jeg kan lunt anbefale http://www.hostnordic.com/Hosting/Hosted-CRM/Priser.aspx 

Det er Microsoft Dynamics CRM hosted, så i ikke skal tage jer af noget af det tekniske overhovede :)

Det har en meget stærkt intigration til Outlook mm., og har virkelig overrasket os positivt i omfang og funktionalitet :)

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brosowitzh,

Microsoft Dynamics CRM er ret godt, men det er meget svært at installere, hvis man ikke har forstand på servere. Hvis du går den vej vil jeg klart anbefale en hosted løsning.

 

Hvis du finder et gratis system, der kan leve op til dine krav må du godt lige give os andre besked... Jeg tror det bliver svært, men jeg håber jeg tager fejl :)

vh Tobias

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Catillo, Web der virker!

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Highrise er okay, men det kan langt fra opfylde de krav der er blevet stillet til deres system :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er svært at finde noget "billigt eller gratis" som opfylder alle jeres krav. Meget af det i nævner har egentligt ikke så meget med CRM at gøre. Fx er økonomi og fakturering sjældent noget som et CRM system har i kernen. Lotus Notes og Axapta er store systemer og derfor også vanskelige at sætte op og administrere (imho) og egentligt ikke særligt brugervenlige.

I både Get A Shop og 41concepts bruger vi Highrise som CRM system og e-conomic til vores fakturering og bogholderi. Til projekt styring bruger vi et egenudviklet system som meget muligt bliver åbnet for offentligheden som en "software as service" løsning. Der findes dog et væld af web applikationer til projektstyring og 37signals som også har lavet Highrise har også lavet Basecamp.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)