Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

online service, der printer, hæfter og sender?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave en webshop, der sælger undervisningsmateriale som pdf'er til download. Men kunden kunne godt tænke sig, at hendes kunder kunne vælge at købe fysiske udgaver af pdf'erne, dvs. hæfter.

Det skulle foregå ved at ved køb af en fysisk udgave, giver webshoppen (Magento) besked til (mail, ftp, xml) til en udbyder af denne service om at printe, hæfte og sende pr. snailmail til webshop-kunden. Dvs. helt automatisk for webshop-ejeren. 

Senere kan der så afregnes med print-udbyderen.

Findes der sådan en service?

Jeg kan selv programmere det ind i Magento.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

  Der findes en del som leverer det som du spørger på.

I MediaMouse har vi en tilsvarende løsning som vi kalder "white label". Det er noget vi typisk bruger i sammenhæng med reklamebureauer som får produceret hos os, men hvor vi så efterfølgende afsender direkte til deres slutkunde. I nogle tilfælde afsender vi med reklamebureauet som afsender, således at slutkunden ikke ved at vi har været blandet ind i produktionen.

Det ville f.eks. også være en mulighed i forbindelse med det som du ønsker. Det vil sige at slutkunden vælger at få tilsendt hæftet i fysisk form, dokumentet fremsendes til os i digitalt format sammen med diverse specifikationer omkring antal, leveringsadresse m.m. Derefter sender vi så til slutkunden og fakturerer dig.

Det eneste som måske kan blive et issue er prisen. Hvis det kun er et enkelt eksemplar der skal producerer af gangen, så kan det godt blive ret omkostningsfuldt i opstartsomkostninger m.m. Men det kan vi måske finde en løsning på, hvis vi kan køre opgaverne ind i en samkørsel eller lignende. Men det kommer igen an på hvad det konkret er der skal laves.

Men hvis du er interesseret, så skal du være meget velkommen til at sende mig en email på  jesper snabelA mediamouse.dk , så kan det være at vi kan komme frem til en fornuftig løsning som prismæssigt hænger sammen.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)