Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny mail udbyder

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken SMTP-server hos Cybercity oplever du problemer med?

Du kan bruge både smtp.tele2.dk, smtp.cybercity.dk eller vip.cybercity.dk der hver især refererer til forskellige servere (der er altså ikke bare tale om forskellige hostnames for samme server).

Hvis du oplever problemer med den ene af disse bør du naturligvis melde det til Cybercity, men mens de kigger på det kan du jo så skifte til en af de andre og få din post igennem.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Bentzen:
Desværre er det for nogle en dårlig løsning, fordi Gmail tilføjer en header, der gør, at der i modtagerens emailprogram muligvis (afhængigt af emailprogrammet) vil stå "sendt af Gmail" eller lignende. Nogle synes, det ser uprofessionelt ud (det gør jeg dog ikke selv).

En email header?! Jeg går udfra at man eksplicit skal vælge at se mailens kilde før at man ville se dette og næppe noget en almindelige bruger gør.

Jeg har brugt Google Apps og dermed også deres email i en del år og kan ikke sige noget dårligt om dem. Det kører lynhurtigt, du har 7gb per bruger og det koster gratis!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Jonas Bentzen:
Desværre er det for nogle en dårlig løsning, fordi Gmail tilføjer en header, der gør, at der i modtagerens emailprogram muligvis (afhængigt af emailprogrammet) vil stå "sendt af Gmail" eller lignende. Nogle synes, det ser uprofessionelt ud (det gør jeg dog ikke selv).

En email header?! Jeg går udfra at man eksplicit skal vælge at se mailens kilde før at man ville se dette og næppe noget en almindelige bruger gør.

Der er så vidt jeg husker tale om en "Sender"-header, og problemet er, at den vil blive vist direkte i nogle emailprogrammer (uden at brugeren gør noget for at se headerne). Jeg mener bl.a., at der i Outlook vil stå noget a la "Sendt af Gmail." Men det gælder som sagt kun, hvis man ikke vælger Apps, men i stedet vælger en almindelig Gmail, hvor man så sætter afsenderadressen til en adresse inden for ens eget domæne.

Rasmus Lindgren:

Jeg har brugt Google Apps og dermed også deres email i en del år og kan ikke sige noget dårligt om dem. Det kører lynhurtigt, du har 7gb per bruger og det koster gratis!

Jamen helt enig! Det var faktisk også min pointe: Hvis man har eget domæne, er det som udgangspunkt bedst at bruge Apps frem for Gmail med ændret afsender. Eneste potentielle ulempe ved Apps er, at det er lidt sværere at sætte op for folk, der ikke er inde i DNS.

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Danskhosting.dk:

Well vi har 2 muligheder at tilbyde. Exchange email og almindeligt mailhotel.

Mailhotel: http://www.danskhosting.dk/page/view/produkter_mailhotel.html

Exchange: http://www.danskhosting.dk/page/view/produkter_exchange_2007.html 

De bedste 69,- jeg har brugt i lang tid.

Bruger exchange på 2 computere og min mobil telefon, hvilket gør jeg har finger på pulsen heletiden. Det har gjort at vigtige beskeder kan besvares med det samme.

Dansk Hosting´s support er også suveren, problemer løses inden for "no-time".

Tag fat i steen fra dansk hosting, han er en super vejleder :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)