Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg fat på Google Danmark??

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Fra  Futurelabs CRM Skrevet kl. 07:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkedin (Meget nemt ik) Peter Friis https://www.linkedin.com/pub/peter-friis/0/36/aa4

Brug for flere leads eller bedre salgs management tools - Prøv Futurelabs CRM gratis idag og sælg mere til kvalificerede leads.

Futurelabs er Danmark bedste CRM system og er nemt, at komme igang med!

www.Futurelabs.dk

Tilmeldt 12. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har læst at du har styre på det med Google

Jeg har et problem jeg er en pizzaria ejer i Viby Sjælland mit pizzaria s navn er byens pizza house Søndergade 12 4130 Viby Sjælland jeg har i nu 2 måneder forsøgt at ringe skrive til Google fordi når man skriver monalita pizza house på Google kommer Der mit adresse og et andet pizzaria tlf Nr det vil sige at kunderne ringer til en forkert pizzaria og bestiller mad så kommer de til mig og siger at de har bestilt men jeg har ikke lavet maden fordi kunden har ringet til en forkert pizzaria vi er i koge punkt med den.pizzaria så hvad skal jeg gøre

Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hayri,

Har du fundet ud af hvem de ringer til, så de eventuelt kan henvise til dig eller i al fald gøre kunden opmærksom på hvilken adresse de har fat i? I bund og grund er det kundens ansvar at vide hvem de har fat i, men jeg kan sagtens se problematikken.

Jeg er ikke så sikker på hvor meget google kan hjælpe, men jeg bemærkede at monalita stadig står et par steder på nettet. Hvis du selv prøver at søge på monalita vil du kunne finde dem og efterspørge rettelser de forskellige steder - og så går jeg ud fra at google søgningerne retter sig med tiden. Der ligger en enkelt video på youtube, men jeg går ud fra videoproducenten har rettigheder til at holde den oppe, men efterspørg om han ikke lige kan slette det døde link i beskerivelsen.

Jeg lavede Monalitas hjemmeside back in the day - lad mig lige vide hvis vi skal finde ud af en hjemmeside til dig - så ser jeg om jeg kan presse noget tid ind mellem skole og fritidsprojekter til at stykke en sammen til dig. Jeg kan evt også hjælpe dig med google søgnigner-problemet.

http://designby.twinkling.dk/monalita/

Tilmeldt 12. Jun 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvad gør man når ens Gmail er forsvundet og man får af vide at den ikke eksisterer.

Tilmeldt 17. Feb 17
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Kasper.
hvordan gik det med at få ko takt til Google maps.
.
mvh Stewen

Tilmeldt 7. Dec 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan i hjælpe med noget

Tilmeldt 13. May 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Jeg har forgæves forsøgt at ringe og skrive til Jer - både i DK og i Irland og i Califonien.
Ingen af stederne kan jeg komme igennem - og får også autosvar på mail om, at jeg ikke får svar.

Jeg har søgt på nettet vidt og bredt, men kan ikke finde svar på mit spørgsmål.

Kan du hjælpe med en måde jeg kan få hjælp?

Mvh Signe
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe,

Hvad er årsagen til, at du vil i kontakt med Google? Måske findes der andre metoder til at få styr på din udfordring.

Albert

Tilmeldt 13. May 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en hel mappe med mange undermapper der er forsvundet- inklusiv alle mails i mapperne...
Jeg vil meget gerne have det genskabt, men jeg kan kun finde hjælp til at genskabe enkelte mails...
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 12:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan tilgår du din mail - direkte i Gmail eller via Outlook/et andet mailprogram? Ring mig lige op - 70 20 09 30, det er nemmere at kommunikere.

Albert

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)