Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger platform

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et platform, gerne open eller freesource som er har en kalender funktion.
Det findes sikkert derude, ellers hvis det ikke gør så lad os få det til at ske. :)
Der er ikke noget økonomi i dette her men en mulighed for at profiliere sig som virksomhed.

Løsningen indholder A: fælleskalender B: bookinglink + lidt info fra andet domain til fælleskalender.
En bruger skal kunne oprette ledige perioder at han/hun kan træffes på A
En bruger skal kunne vælge at blive eksponeret på diverse sites som har oprettet profiler på A.

Man skal altså kunne inkludere et bookingformular til personen på forskellige sites, dvs. at den del som er inline embed fra A på andet domaine B gerne må kunne styles på en eller anden måde, eller blot være billeder.

Den fælles kalender indholder så en oversigten over de forskellige sites samt en tilmeldings mulighed.

Var dette her den rigtige kategori?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver nok svært at trylle frem med udsigten til belønningen i form af "en mulighed for at profilere sig som virksomhed" - det kan man immervæk ikke betale med ved kassen i netto ;)

Jeg tvivler på at det findes - der er nogle ting der kommer tættere på end andre men jeg vil skyde på at du uanset hvad skal ud og smide mindst nogle ugers løn i et firma for at skræddersy en open source løsning til det beskrevne behov.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnikc

Jeg glemte at nævne at vi jo kan eje konceptet sammen.
Det kunne blive en fordeling imellem dem som går sammen om at strikke konceptet sammen.
Der er mulighed for noget reklame finansiering samt evt. senere brugerbetaling.
Der står en virksomhed som gerne vil ligge navn til opstart af konceptet.

Hvis ikke der er nogle som melder sig, så må vi strikke det sammen i vores eget CMS uden et partnerskab om ideen.
Hvis nogle er friske på at melde sig, så må de gerne ligge et link til referencer på elementerne som løsningen består af.

Kalender funktionen med opret profil for domain
Kalender funktionen med opret profil for person

For at personen kan exponere sin ledige timer på eksterne domain:
Inline embed (som RSS eller OPMLL) info tekst + klik book (evt. open window)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)