Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Told på sko fra USA!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg sidder og kigger på forskellige sko fra USA. Og jeg kunne derfor godt tænke mig at vide hvad skoene vil koste når den danske told er lagt oven i prisen som jeg giver for skoene. Så jeg kan se hvad jeg skal af med i alt i danske kr.

De sko jeg har kig på koster 149$ pr par. :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det sko til dig selv eller videre salg?

Hvis det er til dig selv skal du tillægge 25% i moms på hele købsbeløbet inkl fragten. Overstiger købsprisen 1200 kr skal der først tillægges 12% told og herefter 25% moms (der skal os betales moms af toldbeløbet). Til sidst kan du lige smide 150 kr oveni som toldgebyr til PostDK.

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er sko til privat brug.

Okay, så er det da lige før at det ikke kan betale sig at bestille dem hjem derovere fra. :(

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Reglerne er ikke lavet for dig eller os, de er lavet for at få kroner i statskassen, sådan er det med mange ting...

Du kan måske være lidt mere heldig hvis du kender nogen derovre der sender dig dem som en "gave" Det forsøges bla. af Amazon med skiftende succes at tilbyde gavepapir, fordi der så er lidt andre regler, men nu skal vi jo ikke gøre som om tolderne ikke kender Amazon og så er der jo også noget med bagatelgrænse....

Prøv det da en gang eller 2 og se hvon regnestykket ser ud....

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas
Næ det kan ik betale sig og det er vel heller ik meningen, når man kigger på reglerne. Men alt handel for under 2000 kr er for dyrt oftes og især taget i betragtning med reklamation mm.


ExportInnovation
Den med at sende noget som "gave" er oldschool og virker ik mere... Tolderne er ik dumme og har luret det. Og det er mega dumt og få sendt noget som gave fra familien og varen så bliver taget i Tolden, og man ik kan dokumenterer nogen familie relation. Så bliver man samtidig busted, for forsøg på svindel mod staten, og det gør kun tingene dyrer...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det anbefaler man naturligvis ikke på et seriøst forretningssite. Metoden du nævner er nemlig strafbar både i USA (FBI jurisdiktion) og Danmark, og strafbare handlinger er der ingen bagatelgrænse på. Straffen er - typisk - en bøde i 2500-kroners klassen plus told plus moms plus varens pris, og nej du får ikke varen udleveret.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis folk brugte lige så meget energi på at drive en fornuftig forretning og sætte sig ind i reglerne, som de bruger på at omgåes alle regler for at spare lidt håndører, så ville der sikkert være flere virksomheder og færre ansatte hos skat Wink

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)