Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-Cigaretter

Side 7 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Ja..Helle..jeg suger lidt på den...mangler dog kradset...og den der damp skal jeg lige vænne mig til!Stick out tongue

Har tilbudt at købe sådan en tingest til Pia også.....men nej tak..siger hun.

Jeg holdt selv op med at ryge i begyndelse af halvfemserne - for sidste gang. Det var ikke særlig svært for mig. Så jeg føler mig ikke som nogen særlig helgen. Min kone ville ikke holde op med at ryge. Efterhånden som jeg fik lugte- og smagssansen tilbage blev lugten af røg mere og mere uudholdelig. For nogen år siden stoppede min kone med at ryge, men jeg kan ikke anbefale metoden. Hun pådrog sig en alvorlig sygdom og kunne bagefter ikke huske at hun havde røget. En lidt barsk måde, hvor E-cigger, nikoplaster med mere nok er en mere farbar vej for de fleste. Igennem årene har jeg kendt en del storrygere. Sådanne hardcore programmører, der kunne fylde et tastatur med aske hver dag. Totalt afhængige ville jeg sige. Men men ... de sluttede med en kold tyrker fra den ene dag til den anden. Det kan lade sig gøre. Glem alt om at være udgået for cigaretter, lightere der ikke virker, folk der bommer smøger, lugt, dårlig ånde og morgenhoste - og almindelig forfølgelse. God fornøjelse - bagefter Smile

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nu begyndt at forhandle e-cigaretter og kan i høj grad anbefale dem !!! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Host....host......der er ikke nok sug i dem!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Host....host......der er ikke nok sug i dem!

Der er godt med sug i disse !!! :-)

Og i støtter udviklingen af min urte-kur mod lungekræft som forventes færdig i år 2056.

 

Og alle er velkomne til at prøve dem :) Også dig Peter - vi laver et særlig potent nikotin-ekstrakt til dine trætte lunger :) Du var kemiker, ikke?

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kæreste Jakob og jeg holdt op for 3-4 år siden..

Jeg tog en kold tyrker - det var hårdt, men min smøgtrang stoppede hurtigere end Jakobs.
Jakob fik nogle piller på recept hos lægen, som tog nikotin trangen. Man skulle tage dem i 6 uger og de første to uger skulle man bare ryge som normalt. For ham virkede det helt super!

Den der med at trappe ned og nøjes med 3 smøger om dagen i en periode, hvor efter man holder op.. den holder ikke!
Motivationen bliver ikke ved med at være lige høj, så der er alt for stor chance for at falde i.
Du bliver nød til bare at cutte dem og overleve de første fjorten dage - så går det meget nemmere der efter.

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Sandmanden Skrevet kl. 13:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Sandmanden Skrevet kl. 11:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person


There’s not a lot of variety on this out-dated and boring website but friends had spoken highly
of them so we decided to give them a shot anyway. Were we impressed? Did we fall in love with this
brand of electronic cigarettes? Let’s find out http://www.smoke-illusions.com/product-category/e-cigarettes/

Side 7 ud af 7 (68 indlæg)