Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kopi af osCommerce til testbrug

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Hansen:

Jeg må gerne flytte shoppen - det har der aldrig været binding på, men jeg må ikke kopiere den videre ud.

Sådan set kan jeg faktisk godt forstå det - de har jo brugt temmelig mange penge på opbygningen. Men som sådan er jeg ikke afhængig af at skulle betale til firmaet for evigt. Heldigvis er jeg ude af abonnementsbetaling som da jeg tidligere var hos DanDomain. Det er de værste penge jeg nogensinde har givet ud. De kræver bare formuer - og så for shops der er røv-kedelige. Så kan man købe sig til eksterne designere - men på en shop man aldrig kommer til at eje.

Derfor er jeg glad for beslutningen om at have købt en shop - selvom man jo aldrig bliver helt tilfreds med designet - så er jeg nu meget tilfreds indtil videre. Så kan jeg altid bruge abonnementspengene på løbende vedligeholdelse ;)

 

Har du snakket med vedkommende som har leveret shoppen til dig?  - Er da ret sikker på de gerne vil give dig lov til at sætte den op i et test miljø.♠

 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Pointen med mit arbejde var, at lave flere shops. Jeg må ærligt erkende, at jeg ikke havde vurderet værdien af deres arbejde.

Så testmiljøet var kun et skridt på vejen :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay :-)

Men så kan de måske give dig lidt rabat :-)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

De gjorde de også! :) Jeg fik 70% rabat på den første pris jeg gav, så det er helt ok! :)

Når ret skal være ret, så må man have øjnene åbne for deres arbejde :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)