Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 2 GB gratis storage

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg anvender produktet Dropbox til deling af dokumenter m.v. mellem flere computere og har samtidig altid en backup af vigtige dokumenter liggende i "skyen". Jeg har en My Dropbox på min harddisk, der fungerer som My Documents, og samtidig ligger min Desktop også i My Dropbox, hvilket gør, at da jeg for nyligt installerede Windows 7 RC, så skulle jeg blot installere Dropbox og dermed var mine dokumenter og min desktop straks det samme som før. Ganske fikst.

Men hvis nogen har interesse i et sådant produkt, så vil jeg sætte pris på, om man kunne signe up via det her link: https://www.getdropbox.com/referrals/NTE4MDgwNTk for så får jeg lidt ekstra storage, og i øvrigt får man vist også ekstra storage som ny bruger, når man signer op via en referral.

Ole Rønberg

CodeLean ApS
web: www.codelean.dk

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Æv, jeg har ledt efter det halvhjertet længe og nu hvor vi har skiftet til TDC får vi 5GB gratis og så kommer du med din post! Dammit!

Nå, det er fedt nok med noget plads på nettet - held og lykke med at få det afsat! :)

Mette

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Jeg beklager den sene ankomst :-) Nu ved jeg ikke lige, hvad TDC præcis tilbyder, men Dropbox er lidt mere end blot plads på nettet.

Ole

Ole Rønberg

CodeLean ApS
web: www.codelean.dk

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

De tilbyder bare 5 GB online storage :)

Mette

EDIT: Jeg læste dit indlæg som "Nu ved jeg ikke lige hvad TDC betyder..." derfor skrev jeg at det var det gamle KTAS - hehe - jeg er ikke helt vågen endnu!

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Åh ja, jeg husker udmærket KTAS .. det skal nok blive en stor succes :-)

Ole Rønberg

CodeLean ApS
web: www.codelean.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dropbox har bare en syrlig politik om at slette indhold uden varsel: Free Account is inactive for ninety (90) days, then Dropbox may delete any or all of Your Files without providing additional notice.

 

webdrive.dk er 100% browserbaseret  og tilbyder godt nok kun 100 MB gratis og 5 GB for 25 kroner om måneden.

 

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det lyder umiddelbart lidt hårdt, men dels vil det være lidt usædvanligt, hvis man slet ikke "rører" ved Dropboxede filer i 90 dage, og dels har man jo fortsat filerne liggende på sin harddisk, selvom Dropbox i vildeste fald skulle finde på at slette dem.

Ole Rønberg

CodeLean ApS
web: www.codelean.dk

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Rønberg

CodeLean ApS
web: www.codelean.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)