Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af kreditkort???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg er igang med at sælge min virksomhed. Den nye ejer overtager selvfølgelig virksomhedens adword konto. Problemet består i at jeg ikke ved hvordan jeg får taget mit kreditkort taget af kontoen så jeg ikke betaler mere.

Jeg glæder mig til at høre fra alle adwords eksperterneSmile

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg købte for en uge eller to siden en adwords konto til firmaet, her bedte manden mig bare pænt om at gå ind og ændre kortet til mit eget, og det gjorde jeg så. Star

 

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er også den eneste måde jeg kan komme i tanke om man kan gøre. Men så er det jo bare om man stoler nok på ham man sælger til. Jeg ved ikke rigtig om jeg er så glad for at overlade min adwords-konto med mine kortoplysninger så han kan bruge mit kort til hver en tid.

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du kan som udgangspunkt ikke fjerne dit primære kreditkort fra kontoen. Hvis du vil fjerne det helt skal du slette hele din konto. Dine kortoplysninger bliver fjernet og ligger kun hos Google (som ikke er synderligt interesserede i at blive ramt af creditcard fraud, så du kan slappe helt af).

Alternativet er som allerede sagt at udskifte kortet med købers kort. 

Soren J ;o)

Søren J ;o)

Partner hos www.nosuchagency.dk 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Bed banken lukke dit kort og få dig et nyt... På den måde er der ingen chancer for snyd og det gør ingen forskel for dig om det er det ene eller det andet kort...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Bed banken lukke dit kort og få dig et nyt... På den måde er der ingen chancer for snyd og det gør ingen forskel for dig om det er det ene eller det andet kort...

 

Haha! Helt klart den sikreste løsning - Den er jeg med på!

Søren J Wink

Søren J ;o)

Partner hos www.nosuchagency.dk 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)