Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncehaj tiltalt for bedrageri - sådan!!!!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dugfrisk artikel i BT om tiltalt annoncehaj

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=458832/

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :
YES!

Det var sgu også på tide! Mon ikke der sidder nogle medarbejdere med røde øre? Jeg har før haft dem i røret, og har flere gange oplyst sælgeren om det svindelnummer han/hun var igang med, men næ-nej, det var skam et ordentlig firma de arbejdede for!

mvh Carsten
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
SÅDAN !!! Jeg håber at Lasse og co. får den absolut højeste straf, man kan få... Sådan nogle svindlere har vi BARE SLET IKKE BRUG FOR...

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Ikke for at være pessimist, men jeg tør næsten ikke juble før vi har en udmelding fra Københavns Politi og sikkerhed for at der bliver en retssag. Tidligere har vi set lignende sigtelser, som så viser sig at blive frafaldet inden der bliver en retssag ud af det.

Jeg håber Håndværksrådet har en rigtig god og grundig dokumentation, som kan hjælpe Københavns Politi med at opretholde sigtelsen.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
 En virksomhedsejer i Brønderslev er en af dem, der føler sig snydt, så
det driver. Han betalte hele fem millioner kroner for reklamer på
nettet heraf omkring 1,3 millioner kroner til Lasse Schous selskaber.


Hvordan kan det lade sig gøre? Deres sælgere er altså heller ikke så gode.


Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja DEN har jeg også undret mig over mange gange, for 1,3 millioner kroner er altså en slags penge - selv for en nordjyde!

Jeg mener at have set et indslag i TV2Nord om det, og der var vist nok noget med en medarbejder, der blev nærmest afpresset og til sidst blev psykisk syg af det. Men det er stadig mange penge, der kan sive ud uden at alarmklokkerne ringer....
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-08-2006 00:40:45 Forfatter: Thomas R. Ja DEN har jeg også undret mig over mange gange, for 1,3 millioner kroner er altså en slags penge - selv for en nordjyde! 



Ja, man kunne sige at det er mange penge - især for en nordjyde

mvh Carsten

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :
HIhi.. Det kan altså undre mig at man smider 1.3 mill. efter en annoncehaj...

Men man må da sige at de kan deres kram de annoncehajer... sikke han har godtet sig da de modtog de 1.3 mill... lad os da håbe at han til gengæld har det lige så skidt nu, som han havde det godt den dag!


Nu er vi selv gået igang med at ringe rundt ang. vores hjemmeside og jeg synes faktisk det er svært at fortælle hvad det er vi udbyder. men ok.. det kan vel læres.. Jeg håber da jeg får det lært.. for jeg er da helt sikker på at nogle af dem måske var lidt mere interesseret hvis jeg ikke lød så usikker i telefonen! *L* Hmmm.. alt begyndelse er svært.

*G* gad vide om ham fra brønderslev har lyst til at komme 1.3 mill. i vores side også?!?! *G*

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-08-2006 08:22:07 Forfatter: Rollike

*G* gad vide om ham fra brønderslev har lyst til at komme 1.3 mill. i vores side også?!?! *G*

 



Ja, de annoncer der er blevet solgt til de uhyre summer har i bedste fald ingen værdi, så du kan kun gøre det bedre

Måske skulle man bare gå igang med at ringe samtlige virksomheder der er på deres sites igennem, for siden de har været så godtroende og uvidende at de har købt annoncer af Lasse-mand, kan de sikkert malkes for mere.

mvh Carsten
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm.. gad vide om det er sådan mange annoncehajer egentligt finder deres kunder.

Jeg snakkede forresten lige med min søster ang. annoncehajer wer i weekenden.. og sørme om ikke også hun har bestilt annoncer hos ham! *L* Nå men det har vist kun mistet 1300 kroner på det... og en masse (og det er vist enormt meget) telefontid på diskutioner.

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)