Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyåbnet smykke og accessories webshop!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften kære Aminoer,

Den 10 maj åbnede jeg www.finefashion.dk hvor jeg sælger smykker og accessories.

Jeg har arbejdet på butikken og hele opstarten de sidste 3-4 måneder.

Jeg kunne godt tænke mig noget konstruktiv feedback på siden!

Produktbilleder vil blive taget om af prof fotograf!

www.finefashion.dk

Bare skyd løs!:D

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kim sikke en fin webbutik jeg har dog lige et kritik punkt. det virker sådan lidt forsøgt at man får smidt alle mulige tilbud i hovedet ligeså snart man er på startsiden. og prøv med flashbuttons i stedet for klassiske links det virker sådan lidt mere professionelt.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Fin side.

Jeg kan nu godt lide at få smidt tilbuddene i hovedet på den måde. Det gælder jo om at skaffe ordrer i hus og jo hurtigere kunden ser et mindre udvalg og gode priser, jo hurtigere smider de noget i kurven. Udmærket startside.

De klassiske links virker vist bedre SEO-mæssigt end stil mæssigt, men det er jo smag og behag.

Selve shoppen er god, men er udvalget ikke meget småt? Jeg går ud fra, at der er mange flere produkter i pipelinen, der bare ikke er nået frem til shoppen endnu.

Held og lykke med det.

Flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med shoppen.

Fin og overskuelig side, hvad med at lave en "Bestseller" og/eller "Top 10" produter ?

Super godt i har fået trustpilot indsat nederst på siden, noget jeg selv kigger meget efter.

  • Hvad med at lave nogle banner reklamer i venstre side af sitet for jeres produkter?
  • Når man klikker på en kategori fx. "men" "armbånd" "produkt" "tilføj kurv" , der er rigtig mange klik for at komme ind under selve produkt siderne. Prøv at reducer dette så meget som muligt.
  • Når man klikker på kategorien "men" skal der med det samme blive vist en række forskellige produkter, og samtidigt mulighed for at vælge alle dine under menuer.
  • Din banner reklame med fragt fra kun 25 kr fanger mig ikke rigtigt, arbejde med blikfang, få evt. et prof til at lave et fedt reklame banner for dig!!
  • Nyhedsbrev funktion på forsiden ville heller ikke gøre noget
  • Tilbyd dem af blive medlem af en kundeklub hvor de opsparer %'er eller points som de kan bruge 1 gang årligt eller hvert ½ år

Måske lave funktionen "Finefashion anbefaler også disse varer:" om til "andre kunder der købte denne varer købte osse" ?

Ellers go vind med shoppen !!


Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

måske er jeg bare ikke med på beat'et, men hvorfor "kategori" på dk. og så med punkter "new arrivals" m.v. på Uk?...

Mener det bør være enten eller.... *imho*

/almulimann

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et par skud:

Der er en del sammenblanding af "din", "De" og "Deres" i de forskellige tekster. Bliv i én tiltaleform (du/din)

MSN konkurrencen er mildest talt uforståelig, enten skal det forklares bedre eller bare fjernes. Bedre bare at fjerne den, så der ikke bruges for meget krudt på det, den får du ikke mangle tilmeldinger på.

Venlig hilsen
Ole

 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med siden Yes

Det ser rigtig godt ud. Synes dog at der mangler lidt adskillelse, når du klikker på et produkt kommer der også 3 nye produkter op (som du anbefaler)  hvor billed og tekst er i samme størelse, det er lidt forvirrende. Skild tingende lidt ad, enten med en streg eller mere luft eller sæt dem ned i størelse.

Mht: foto er du velkommen til at kigge forbi min side www.henrikbrus.dk

Bh Henrik 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)