Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg udarbejde 'samarbejdskontrakter'

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er i gang med at lave et nyt nattelivs-community og fordelsportal for unge i nattelivet og er derfor på udkig efter nogle samarbejdspartnere..

Når jeg nu går ind og laver en aftale med et firma, skal jeg så uarbejde en kontrakt hvorpå vi begge skriver under?
Er der nogle ting jeg vigtigt skal tage hensyn til?

Findes der nogle skabeloner for dette eller for noget lign.?

Håber at nogle af jer kan hjælpe mig.

Dbh Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Jensen:

Hej Amino'er

Jeg er i gang med at lave et nyt nattelivs-community og fordelsportal for unge i nattelivet og er derfor på udkig efter nogle samarbejdspartnere..

Når jeg nu går ind og laver en aftale med et firma, skal jeg så uarbejde en kontrakt hvorpå vi begge skriver under?
Er der nogle ting jeg vigtigt skal tage hensyn til?

Findes der nogle skabeloner for dette eller for noget lign.?

Håber at nogle af jer kan hjælpe mig.

Dbh Simon

 

Om igen, mere fakta. Alså hjælp os lidt.

Hvad taler vi om. et selskab, forening eller ? Har du du cvr.nr, Hvad fordeler du? og hvor får du indtægten fra?

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv beskæftiget mig en del med fordelskoncepter og i mange tilfælde er det manglende kontrakter som mange glemmer med en masse besvær til følge vær opmærksom på, at disse kontrakter udgør en stor fremtidig værdi i dit firma og derfor nødvendige.

Med henblik på skabeloner, findes der ikke nogle eksakte, da det er betinget af de du tilbyder og det som du vil have fra annoncørerne.

En meget vigtig ting er at dine fordelssteder skal skilte med at de er "organiseret" gennem dit firma, dette er et lovkrav. Ligeledes skal du være opmærksom på at informationen omkring selv fordelen skal ud til de enkelte medarbejder på fordelsstederne, hvilket kan være en udfordring i sig selv. Har ved nogle af de klubber jeg har lavet i tidens løb, været nød til at lave en speciel klub for disse ansatte for at øge deres motivation for at behandle ens fordelskunder behørigt.

Der findes et hav af fordelsklubber derude og desværre differentiere de sig ikke særlig meget og derfor ikke tilfører nogen væsentlig værdi, og lukker derfor efter et års tid, da de aldrig når en hvis kritisk masse af fordelskunder for succes og udbredelse

I bund og grund er der en masse ting at forhold sig til - hvilke selvfølgelig afhænger af dit koncept. Dette vil dog være lidt for omfatttende at komme ind på i denne tråd.

Har du lavet en forretningsplan?? 

Har du set på hvilken måde du vil differentiere dig fra andre fordelsklubber

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Tak for det!

Jeg vil tage et kig på om der noget jeg kan bruge..

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

RevisorOlsen:

Om igen, mere fakta. Alså hjælp os lidt.

Hvad taler vi om. et selskab, forening eller ? Har du du cvr.nr, Hvad fordeler du? og hvor får du indtægten fra?

Hej,

Pt. taler vi kun hoppyvirksomhed så intet cvr. nr..

Indtægten får jeg fra når et medlem bliver(køber) Plus profil og hertil får deres fordelskort. Det så her partnerne kommer ind i billedet og mit spørgsmål.

Mangler der mer fakta?

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Mht. skiltningen, gælder det både diskoteker, butikker, webshops m.m.?

Jeg diferentiere mig fra de normale fordelsklubber idet min målgruppe ikke er den samme andre steder (jeg fokusere på unge i nattelivet, 15-25-årige) og jeg tilbyder andet end en almindelig fordelsklub gør, da sitet også spænder over et community med henblik på nattelivets brugere selvfølgelig..

Jeg har som sådan ikke lavet nogen forretningsplan - nej. :|

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)