Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny version af Shirtfreak.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Har lige fået et nyt design op på Shirtfreak.dk, og ville lige høre hvad i synes
I må gerne komme med ris og ros til designet :)

www.shirtfreak.dk



Der er stadigvæk nogle sider der ikke er helt oppe og køre.


Ejer af Loveshirt.dk

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej shirtfreak, et utroligt fedt design, men på en eller anden måde så sys jeg at det stjæler for meget opmærksomhed den måde hvor på man bare får det hele smidt i hovedet. skal nok forklare mig nærmere en anden gang.

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke kigget alt igennem, men bare forsiden er rimelig forvirrende for mig, synes der sker rigtig meget og man får ikket overblik..

Måske skal nogen af tingene ind under undersider og på den måde skabe overblik. Men selve designet kan jeg godt lide!

Altid en ny ide!

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey... FEDT....

Var min første tanke, da jeg læste dit indlæg.. En side for mig... for jeg er indbegrebet at en vaskeægte SHIRTfreak... Så hvor blev jeg da skuffet da jeg kommer ind på siden.. der er jo ingen SHIRTS (skjorter) overhovedet! - Der er kun T-shirts... Så alene dit navn er jeg bange for, at du mister mange kunde på, - for du skaber en forventning du ikke indfri'er når jeg kommer ind på din side..

Jeg nåede aldrig længere end til din forside, - for jeg blev meget skuffet desværre. Og din forside virkede alt for overvældende til at jeg orkede at sætte mig ind i dine sikkert ganske udmærkede produkter. - Men jeg synes klart du skal overveje dit "navn" som noget af det aller-første.

Go' vind...;-)

Ulrik

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med navnet kan jeg måske få ændret, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at få siden til at se lidt mere enkel ud, skal også huske at siden jo henvender sig mest til unge.


Ejer af Loveshirt.dk

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke om du selv laver det eller har et firma til at gøre det for dig, men prøv at kigge på nogen af de andre hjemmesider.. Men som jeg ser det så skal en del ned i under menuer for at give overblik, måske forsiden kan indeholde en top 5 over mest solgte og lidt andet, mens resten nok skal væk!

Bare fordi det henvender sig til unge, behøver det ikke være forvirrende. Mange unge vil have en hjemme side, hvor de kan finde det de vil have og købe det..!

 

Prøv at kigge på www.fashinwear.dk

Der er okay styr på det og de tjener faktisk ikke dårligt, selvom jeg sys deres design er lidt fladt..

Altid en ny ide!

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne godt tænke mig nogle flere meninger Smile


Ejer af Loveshirt.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er af lidt samme opfattelse som de andre herinde - der er alt alt for meget der fanger øjet på forsiden.

Prøv at arbejde lidt med princippet KISS ("Keep it Simple, Stupid")

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Modsat de andre kommentarer synes jeg faktisk, du har et ok design. Målgruppen er ung, og de er vant til sites med masser af info/lir på. Navnet er også helt ok - alle unge vil forbinde shirtfreak.dk med t-shirs. Hell, jeg er selv 36 og ville til hver en tid forvente at det var t-shirts. :-)

Et - professionelt - råd jeg vil give dig er, at bruger du modeller, så find nogen, der ser virkelig godt ud - IKKE almindelige mennesker, der laver "sjove" positurer og ansigter. Unge fokuserer ekstremt meget på at se godt ud. 

En anden ting du skal huske, er at ingen scroller på en side som din - derfor skal al den vigtige info/billeder ligge øverst. Drop evt. den anden række af modeller - den blå/grå baggrund er også lidt "flad". Prøv dig evt. frem med lidt "skarpere" farver. Husk, DU skal ikke synes sitet ser fedt ud - MÅLGRUPPEN skal synes den ser fed ud. I virkeligheden burde du ligge siden ud på steder som Arto.dk, Gaffa.dk, osv hvor din målgruppe er - os gamle røvhuller herinde er jo ikke din primære målgruppe, derfor skal du heller ikke tage alle råd for pålydende, velmente som de i øvrigt er ;-)

Go´ vind

 

chr

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)