Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ser den ud?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

DEt er maaske dumt at spørge før den er fardig men det gør jeg alligevel.

Den er ved at være paa trapperne shoppen og gaar de sidste ting igennem. Saa kunne godt tænke mig jeres vudering www.organicdreams.eu http://www.organicdreams.eu/index.php/?___store=fr&___from_store=en

Men som sagt der er noget der skal rettes.

mvh

anders

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Ja, normalt er det bedst at bede om kritik inden man går igang (kritik på udkast) eller når shoppen er helt færdig. Men den er vel tæt på at være klar til launch, så jeg giver dig lige lidt kritik med på vejen:

Jeg synes generelt ikke designet er særlig pænt. Forsiden er rodet og det virker ikke som om at man ved hvad man vil på forsiden. Hvis man så kigger på en produkt side som denne her så virker det lidt mærkeligt at teksten står til højre, men at man så skifter til venstrejusterede produkter. Det er svært at sætte ord på hvad jeg ikke kan lide ved resten designet, men jeg bryder mig bare ikke om det.

Tilgengæld er det jo ganske nemt at bestille noget (det er jo Magento). Jeg kunne måske godt tænke mig nogle produkter allerede på forsiden.

Held og lykke med det.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ikke den virker optimalt. Den er simpelt hen for rodet og tingene tager for lang tid.

Hvis jeg f.eks. elsker min O'ssential Wash hårshampoo, skal jeg:  Index -> Products/Hair Shower -> Hair Care -> O'ssential Wash -> Læg i kurv.

Det burde kunne laves smartere. Ved hvert led er der en chance for at kunden laver en bail out, og din conversion rate vil lide under det.

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Som kvinde må jeg siger jeg er HELT vild med design og siden.

Det er rigtig det er ikke optimalt med den lange vej til produkterne.. Men jeg er vild med siden.

/A

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for jeres feedback.

PVM: ja designet er jo specielt/sin egen men jeg giver det et forsøg ;-)

 

Carsten: hej, hvis du er vild med O'ssential wash kan du gaa: brand( dropdown), kusco murphy, og saa din shamooo. Der har du 2 click hvor fra produkt har du 3.  Er det ikke hurtigt og nemt nok? Haaber det ;-). Udvilkeren siger ogsaa til mig at naar der er kommet gang i butikken og jeg har penge til det vil han forslaa at faa lavet en "rigtig webshop", da mulighederne med designet her er lidt begrænset, eller ihvertfald dyrere at lave ændringer osv med.

 

AV2: HERLIGT , dejligt at høre.  Big Smile

 

mvh

anders

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kunnen egentlig godt tænke mig at høre hvad i tænker ( som kunde )naar i gaar ind og ser paa et produkt og ser at produktfotoet ikke passer ind i rammen?

Ser siden ufærdig ud eller virker det Okay?

Jeg vil gerne have hele produktet i fuld figuer inde i rammen men ved ikke hvorfor magento laver det der nr.

mvh

anders

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har altså ikke set der ikke er noget der passer ind nogen steder :)

Jeg viste siden til 2 veninder for at se hvad de syntes og den ene er fransk og HELT VILD med siden. Hun kan slet ikke får armene ned igen. Godt gået!

Jeg syntes ikke siden er besværlig eller ting er skæve og jeg ser den i opera. har ikke prøver i andre browsere.

/A

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

AV2:

Jeg har altså ikke set der ikke er noget der passer ind nogen steder :)

Jeg viste siden til 2 veninder for at se hvad de syntes og den ene er fransk og HELT VILD med siden. Hun kan slet ikke får armene ned igen. Godt gået!

Jeg syntes ikke siden er besværlig eller ting er skæve og jeg ser den i opera. har ikke prøver i andre browsere.

/A

Du har lige gjort min lørdagsaften rigtig god ;-)  fedt at høre :-)

Det jeg mener med produktfotoet er: http://www.organicdreams.eu/index.php/nascent-eye-make-up-remover.html  du kan se at hele produktet ikke er inde for rammen. Du kan tage fat i billedet med musen og køre det op og rundt.  Men det lyder til at det ikke er noget jeg behøver at bekymre mig om.

Tak igen

anders

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)