Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:

Hvornår skete det?

Jeg har ikke mærket noget til det på deres mailservice. Som jeg har sagt før og jeg siger det igen i tilfælde af at du har glemt det..... Fordelene opvejer de bagdele der kan være ved det. Der vil ALTID være risiko for nedetid på sådan en service. Det er sket på Hotmail det er sket på din lokale internetudbyder.

Jeg er så træt af at folk siger "jamen de har været nede"... ja gu fanden har de været nede. Den slags sker sgu. Det er nogle ting man må tage med i sine overvejelser. Jeg har også oplevet at min internetforbindelse har været nede eller ustabil.... Kommer det på forsiderne? Anbefaler folk at man skifter? Nej sgu... det er noget man tager med for INGEN!!! INGEN kan garantere en 100% oppetid...

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem snakker om 100 % oppetid, ikke mig.

Jeg konstarer bare, at des mere man lægger online des mere sårbar er man, længere er den ikke.

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

domæne til.

Jeg bruger den selv på

Du behøver ikke at betale for at få dit eget domæne på. Der findes stadig en gratis version af Google Apps hvor man kan få sit eget domæne på. Vi bruger det både til 41concepts og Get A Shop og vi betaler ikke en rød reje for 7gb plads per bruger.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Hvis du vil bruge Google's Gmail til dine mails så kan jeg anbefale dig at få opgraderet den til deres betalingsversion hvor du har mulighed for at få eget domæne til.

Jeg bruger den selv på min netopcom.net mail og det spiller perfekt.

Sorry Niels. Det var rettet til dig, der gik noget galt i min citering... (sikkert en fejl 40)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Du behøver ikke at betale for at få dit eget domæne på. Der findes stadig en gratis version af Google Apps hvor man kan få sit eget domæne på. Vi bruger det både til 41concepts og Get A Shop og vi betaler ikke en rød reje for 7gb plads per bruger.

Den løsning jeg bruger har jeg plads til 25 GB. Den koster vist 200 kr om året.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)