Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anses seriøst eller virker skræmmende ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Må også indrømme at jeg er skræmt. Naturligvis vil de fleste indhente flere tilbud (10 er måske ikke så relevant), men jeg ville ikke turde at indhente tilbud hos dig med den tekst.

Vh. Louise

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk:

Hej

Jeg sad lige og kikkede lidt mere på din hjemmeside og ligesom den før nævnte liste, så er der en del ting som jeg ikke ville vide, hvis jeg stod og skulle købe et tag. (man køber jo nok kun tag 1-2 gange i livet).

Lidt generelle betrækninger:

Din hjemmeside er klart noget af det bedre jeg har set af byggerisider, en lille forbedring ville, efter min mening, være lidt mere grundlæggende forklaringer, så som hvad et vindskedetegl er. muligheden for at se billederne større ville også være en god ide, så man kan se detalierne.



Ja, de fleste vil måske aldrig skulle beslutte sig hvilket tagbeklædning de skal have på huset, med mindre man bor længere tid det samme sted.
Taget er generelt noget der bliver skiftet med 12-15 års mellemrum hvis det er nyere eternit , 30-50 år hvis det er betontagsten og helt op til 100 år hvis det er tegltag og skiffer.

Der er faktisk også en side der forklarer hvad et vindskedetegl er... og masser af sider der forklarer generelle ting om materialerne.

De er dog tilknyttet til teksten som ovenstående, prøv at trykke på vindskedet tegl engang.

Men kan  godt se jeg skal lave en side med forklaringer, så folk nemmere kan finde dem.

Billeder kan nemt klares ja, men der er faktisk mange billeder via album på hjemmesiden. ( vist godt over 2.000 billeder pt. )
Er det større billeder af detaljer og materialerne eller på referencerne du mener ?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Milledille:

Må også indrømme at jeg er skræmt. Naturligvis vil de fleste indhente flere tilbud (10 er måske ikke så relevant), men jeg ville ikke turde at indhente tilbud hos dig med den tekst.

Vh. Louise



Jeg har faktisk oplevet flere gange at samme opgave postes på 2-4 portaler som alle sender mindst 3. håndværkere ud.

Men det duer jo ikke at du turde indhente tilbud hos mig... så må heller få det rettet til, så det ikke virker så skræmmende, for er ikke en vred person..Big Smile 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Reklameshoppen.dk:

Hej

Jeg sad lige og kikkede lidt mere på din hjemmeside og ligesom den før nævnte liste, så er der en del ting som jeg ikke ville vide, hvis jeg stod og skulle købe et tag. (man køber jo nok kun tag 1-2 gange i livet).

Lidt generelle betrækninger:

Din hjemmeside er klart noget af det bedre jeg har set af byggerisider, en lille forbedring ville, efter min mening, være lidt mere grundlæggende forklaringer, så som hvad et vindskedetegl er. muligheden for at se billederne større ville også være en god ide, så man kan se detalierne.



Ja, de fleste vil måske aldrig skulle beslutte sig hvilket tagbeklædning de skal have på huset, med mindre man bor længere tid det samme sted.
Taget er generelt noget der bliver skiftet med 12-15 års mellemrum hvis det er nyere eternit , 30-50 år hvis det er betontagsten og helt op til 100 år hvis det er tegltag og skiffer.

Der er faktisk også en side der forklarer hvad et vindskedetegl er... og masser af sider der forklarer generelle ting om materialerne.

De er dog tilknyttet til teksten som ovenstående, prøv at trykke på vindskedet tegl engang.

Men kan  godt se jeg skal lave en side med forklaringer, så folk nemmere kan finde dem.

Billeder kan nemt klares ja, men der er faktisk mange billeder via album på hjemmesiden. ( vist godt over 2.000 billeder pt. )
Er det større billeder af detaljer og materialerne eller på referencerne du mener ?

Hej

Jeg havde godt set siden om vindskede tegl, min pointe var bare at der ikke stod, hvad et vindskede tegl er... altså at et vindskede tegl er et ende tegl, der går ned og lukker tæt med husets murværk. (eller noget i den stil...)

Det var bare for at sige at ved at lave en lille forklaring på et par ord, er lidt vigtig når man bruger fagtermer.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg forstår udemærket godt, hvorfor du vil skrive den tekst - to af mine gamle venner er håndværkere, så jeg kender sangen ;-)

Men som du selv siger, er du ikke tekstforfatter, og det ses - problemet bliver så yderligere forstærket af, at det er en ekstremt svær tekst at skrive, den skal være kontant men samtidig også opfylde dit formål; at sortere de useriøse "shoppere" fra.

Jeg er selv tekstforfatter af profession, men da jeg tvivler på, at du vil betale mig de 900 i timen jeg normalt tager, vil jeg give dig et andet tilbud - min junior-tekstforfatter (min branches svar på din branches lærling) ville have godt af at prøve kræfter med denne opgave. Så er du interesseret, kan du få lige den tekst du har brug for til en meget billig penge. Giv mig et kald på 2082 5362 - vi giver gerne et uforpligtende tilbud ... ;-)

christian

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)