Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visualisering af begrebet bæredygtighed??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer aminoer:D 

sidder her og skal til at lave eksamens opgave i Kommunikation og IT, og jeg har måske en lille smule problemer med at komme igang, og især at komme igang med det rigtige. Derfor vil jeg gerne høre om der var nogen der havde en god ide her inde på amino. Hele opgaven går ud på at påvirke forbrugernes holdning til økologiske fødevarer, dette skal jeg gøre ved hjælp af et elektronisk kommunikations produkt. derudover skal der indgå en visualisering af begrebet bæredygtighed, så det vil nok være oplagt at tage udgangspunkt i bæredygtig udvikling af fødevarer.?.

mit største problem er som sagt visualiseringen af begrebet bæredygtighed, håber i kan hjælpe mig med nogle hints og gode ideer :D

På forhånd tak :D

MvH Christian

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Går projektet bredt på alle økologiske fødevarer, eller er der en bestemt gruppe....?

 

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Projektet går bredt ud på alle øklogiske fødevarer :)

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, kan man ikke lavet nogle grafer der viser antal vitaminer og andre gode stoffer.  eksempelvis en søjle der viser at økologiske grønsager indeholder i gennemsnik xx% flere vitaminer end konvektionelt dyrkede....

Jeg kan ikke lige huske de forskellige tal for vitaminer mm. men jeg ved jeg har set noget på det et sted....

 

Efter min mening villle en flash der stod og skiftede langtsomt imellem forskellige gode facts i søjler, eller andre diagrammer. være en god måde at skabe noget positivt.

En anden overvejelse er om du vil vægte det gode/sunde ved de økologiske eller om du vil "skræmme" ved at opgive tal på antal tilsætningsstoffer vi mennesker indeholder, eller andre skræmmende facts.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret, er meget brugbart, men var mere problemet med at jeg ikke kunne finde en ide til hvordan jeg kunne visualisere begrebet bæredygtighed, det er jo lidt oplagt at tage lidt udgangspunkt i bæredygtig udvikling af fødevarer, men  hvordan kan det gøres ?:D

 

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid det ned på et niveau som alle kan forstå!

Vis konsekvenser af ikke-bæredygtig udvikling (ødelagte kulturer, miljøforandringer etc.), evt. sæt det i kontrast til det bæredygtige :)

Har lige skrevet projekt om bæredygtig turisme, så er lidt sporet ind på det du har gang i ;-)

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

God hjælp, men mener du jeg skal smide nogle billeder ind i et slags kredsløb som viser hvad der sker ved bæredygtig udvikling/produktion og en hvor det viser hvad der sker ved ikke bæredygtig udvikling/produktion.

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

har du nogle priser.. på visitkort..?

  mvh.franks dit og dat

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)