Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO SEO SEO...

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej deMib

Lige en lille sidste ting, er det kun tekst i sådan et profieringmodul som google kigger efter eller er det tekst generelt på siden , produkt beskrivelse mv.

Samtidig hvis jeg har 3 varer i samme produktgruppe, er det så mest optimalt med så mange søgeord som muligt fordelt mellem dem alle, eller færre mere relevante søge men hvor de stort set er ens fra produkt til produkt?

Bendtsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:

Samtidig hvis jeg har 3 varer i samme produktgruppe, er det så mest optimalt med så mange søgeord som muligt fordelt mellem dem alle, eller færre mere relevante søge men hvor de stort set er ens fra produkt til produkt?

Det re nok nemmest at svare på hvis du kommer med nogle eksempler på nogle konkrete produkter. Men lad os sige at du sælger Acer Aspire bærbare (lad os sige model 120, 130 og 140) .Her vil du typisk have en produktoversigt med alle tre bærbare. Her bør du målrette mod teksten "Acer Aspire Bærbar". Klikker brugeren på infosiden om model 120 bør du på denne infoside målrette mod teksten "Acer Aspire 120 bærbar".

Mvh Jesper Jørgensen

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)