Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til navn af virksomhed

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilykke :) - er salonen åbnet?


Go' vind med klipningerne :)

Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Smile Jeg åbner d. 3 aug. Men det er vidst godtnok. Synes der er så meget at få styr på.Stick out tongue

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke herfra Big Smile

Personligt synes jeg Trim Busken... var et super fedt navn... Men du har ret Pernille Park har en historie knyttet til dig.

Endnu engang rigtig god vind i klipningerne herfra

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad med

STYLE CUT

1.2.3Hair

eller

UPS Den Smuttede.

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hej p-nille

hvad med

Style Cut

1.2.3 Klip

Eller den bedste:

UPS, (unge pernilles salon)

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mathiesen:

Jeg har ikke valgt min frisør pga. de hedder "Xtreme Hair", jeg kommer der fordi de er pisse gode til at klippe og de giver mig en super god behandling.

Om din salon så hed "svensker garn" vil folk komme pga din service og hvis de har fået en god behandling, det betyder mere end navnet.



Ja men det er tilgengældt svære at få nye kunder, hvis man hedder "svensker garn", fremfor et andet lidt mere seriøst navn. Har igennem mit liv tit skiftet frisør. Både pga. utilfredshed eller flytning og ville da aldrig vælge en ny salon, hvis de havde et navn jeg synes lød useriøst.

Men som andre siger tror jeg ikke at navnet har den vigtigste rolle, eftersom markedsføring og den service du leverer er langt vigtigere. Så bare find på noget der er nemt og huske og lyder stille og roligt.

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :

P-nille:

Har tænkt på frisør Pernille Park. Da jeg i tidernes morgen hed Maria Park.( er adopteret)Men ved ikke om det bliver for langt.

Jeg syntes Pernille Park lyder godt til en frisør salon, alligevel sådan lidt dennis knudsen, Henrik hollywood - agtigt.

Her i byen er der en frisør der hedder CaSu - Fordi den ene hedder Catharina og den anden hedder Sussie

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår heller ikke folk foreslår alle mulige nye navne - når Pernille melder ud af hun har besluttet sig for hvad salonen skal hedde.

Jeg syntes "Pernille Park" lyder lækkert. Stick with it..

Fedt at høre om folk der åbner forretninger disse dage - det er bare at klø på!!!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)