Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af nye firmabiler fra USA.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle her jeg kan spørge til råds ang. import af en bunke biler enten fra USA, Tyskland etc. så vil jeg meget gerne høre fra jer/dig. Send venligst en privat besked til min profil.

Det drejer sig om nogle biler,  der skal bruges til erhvervskørsel, og som ikke forhandles i DK.

På forhånd tak.

Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Er der nogle her jeg kan spørge til råds ang. import af en bunke biler enten fra USA, Tyskland etc. så vil jeg meget gerne høre fra jer/dig. Send venligst en privat besked til min profil.

Det drejer sig om nogle biler,  der skal bruges til erhvervskørsel, og som ikke forhandles i DK.

På forhånd tak.

Mvh. Rune Gjersvik.

....Måske er der nogen som ligger inde med nogle sites med gode råd ang. emnet. Hvis det er tilfældet så må I meget gerne droppe nogle links i denne tråd.

Mvh. Rune Gjersvik.

 

Tilføj mig på Twitter

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 02:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Start hos www.skat.dk og vær opmærksom på, at det højst sansynligt kræver en typegodkendelse af bilerne og det er per model og kan godt koste en del. Det er ikke sikkert jeg er helt opdateret mere, men sådan var det tidligere, ellers prøv www.bilimp.dk som er De Danske Bilimportører, kan være de har et tip eller kontakt.

//

 

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for oplysningen.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)