Aaarhhh Camilla - så let slipper du sgu´ ikke - det kan godt være, at Fisker havde Lego på kundelisten. Men det var vel næppe hovedbudgettet vel ;-) Det har jo de sidste 10 år ligget hos Advance, som må siges at være et af de bureauer, der kan levere mere end bare det indlysende. (Det var bla en af deres art directors der opfandt grundlaget for hele Bionicle-serien). Så lidt længere med diskussionen kom vi da :-)) Keep on truckin´ chr |
Hola Camilla, Morten og Christian
Jeg har netop pløjet tråden igennem - og siger tak for god og kompetent underholdning.
Umiddelbart tror jeg dog ikke, at vi kan hjælpe dig så meget videre, Morten, inden I også har tænkt tekstdelen ind i sitet.
Som reklamebureau kan man slippe af sted med det meste, hvis kerneidéen og skarpheden er god nok.Jeg mangler dog at forstå, hvad det er, I er eksperter i.
Derfor mener jeg også, at de designforslag I har præsenteret indtil nu, måske godt kunne være anvendelige. I mangler bare at føre dem hundrede procent igennem. Jeg kan ikke se Hundens pulsåre, kun lidt pels og nogle poter. Find ind til kernen af jeres ydelse - og giv den besøgende lyst til at bruge netop denne.
For at underbygge min pointe om, at alt er tilladt, hvis man kender sin plads og sin målgruppe, kunne I være så kække at have et helt blankt site, hvor den eneste tekst var som følger - og måske alligevel virkede bedre end et 'show-it-all-site':
"Vi tager ikke telefonen. Send et brev i stedet.
Hund & Co. Bredgade 71A. 1260 København K"
... det ville bare kræve, at I samtidig havde den vildeste referenceliste i dk og kunne sortere i jeres kunder.
Lige nu gør I nok klogt i, at fortælle/vise hvad I rent faktisk kan.
@Christian: Vi er med få undtagelser nærmest foruroligende enige, i det du har skrevet... og derfor må jeg også lige fodre dig lidt:
Hvorfor hedder I The Christians? Fordi du hedder Christian? Var det ikke det, du ikke mente fungerede for Hr. Fisker... hvis fisk, du nu har nakket? ;-)
@Camilla: Længe siden - hyggeligt at se dig her på amino. Jeg er meget enig med dig i, at man også skal have fokus på beslutningstagerne/kunderne der ikke lige har de innovative branchebriller på. Der holdes tit for mange lukkede fester, hvor de potentielle kunder faktisk bliver glemt i utilnærmeligt gøjl.