Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Hund & Co site - feedback ønskes!

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Aaarhhh Camilla - så let slipper du sgu´ ikke - det kan godt være, at Fisker havde Lego på kundelisten. Men det var vel næppe hovedbudgettet vel ;-)  Det har jo de sidste 10 år ligget hos Advance, som må siges at være et af de bureauer, der kan levere mere end bare det indlysende. (Det var bla en af deres art directors der opfandt grundlaget for hele Bionicle-serien).

Så lidt længere med diskussionen kom vi da :-))

Keep on truckin´

chr

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola Camilla, Morten og Christian

Jeg har netop pløjet tråden igennem - og siger tak for god og kompetent underholdning.

Umiddelbart tror jeg dog ikke, at vi kan hjælpe dig så meget videre, Morten, inden I også har tænkt tekstdelen ind i sitet.

Som reklamebureau kan man slippe af sted med det meste, hvis kerneidéen og skarpheden er god nok.Jeg mangler dog at forstå, hvad det er, I er eksperter i.

Derfor mener jeg også, at de designforslag I har præsenteret indtil nu, måske godt kunne være anvendelige. I mangler bare at føre dem hundrede procent igennem. Jeg kan ikke se Hundens pulsåre, kun lidt pels og nogle poter. Find ind til kernen af jeres ydelse - og giv den besøgende lyst til at bruge netop denne.

For at underbygge min pointe om, at alt er tilladt, hvis man kender sin plads og sin målgruppe, kunne I være så kække at have et helt blankt site, hvor den eneste tekst var som følger - og måske alligevel virkede bedre end et 'show-it-all-site':

 

"Vi tager ikke telefonen. Send et brev i stedet.

Hund & Co. Bredgade 71A. 1260 København K"


... det ville bare kræve, at I samtidig havde den vildeste referenceliste i dk og kunne sortere i jeres kunder.

Lige nu gør I nok klogt i, at fortælle/vise hvad I rent faktisk kan.

@Christian: Vi er med få undtagelser nærmest foruroligende enige, i det du har skrevet... og derfor må jeg også lige fodre dig lidt:

Hvorfor hedder I The Christians? Fordi du hedder Christian? Var det ikke det, du ikke mente fungerede for Hr. Fisker... hvis fisk, du nu har nakket? ;-)

@Camilla: Længe siden - hyggeligt at se dig her på amino. Jeg er meget enig med dig i, at man også skal have fokus på beslutningstagerne/kunderne der ikke lige har de innovative branchebriller på. Der holdes tit for mange lukkede fester, hvor de potentielle kunder faktisk bliver glemt i utilnærmeligt gøjl.

 

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Dejligt at høre, at der er andre derude der har fattet, hvad det går ud på.Stick out tongue 

Og du har da helt ret - umiddelbart skyder jeg med sten fra et glashus når jeg driller Hr. Fisk(er). Til mit forsvar vil jeg dog sige, at The Christians stammer fra dengang bureauet bestod af 2 x Christian der boede på Christians Brygge samt ikke mindst at min ad og jeg havde den vinkel, at kreativitet var vores religion (jvf. den gamle diskussion om at ingen reelt kan måle om kreativitet har en effekt, derfor er det i virkeligheden et trosspørgsmål etc) uden at vi dog var fanatiske og afskrev viden og analyse. Sitet var så bygget op med en tegnet forside med udgangspunkt i billedet af Jesus og discipline ved det sidste måltid. Her var det så bare Elvis m.fl. der sad med ved bordet. 

Da min makker så skred og jeg flyttede The Christians til Esromgade gik pointen ligesom fløjten - men der havde firmaet trods alt opnået en vis kendskabsgrad og det faktum parret med besværet med at finde på, registrere og implementere et nyt navn gjorde, at jeg beholdt det. Hvorfor fanden jeg så har fisk på min ellers helt non-deisgnede www.thechristians.dk skyldes simpelthen, at jeg ikke kunne finde på noget bedre og at der stod en mødebooker og skulle have et site at referere til. Men på sigt er det meningen der skal ligge en film fra/for bureauet med os der arbejder i det. 

Så deeeet ...

go´ vind - tjekker lige jeres site. Spøjst navn jeg glæder mig til at se, hvordan I får hevet i land Wink

 

chr

 

 

 

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Godt site dér - dejligt anderledes, sjældent man ser nogen i kommunikationsbranchen kun køre i sort hvid, fed beslutning. Og skrive kan du/I jo tydeligvis også, der er rigtig kælet for detaljerne kan jeg se, godt arbejde. MEN - jeg er spændt på at høre din argumentation for, at man ikke kan se et eneste eksempel på jeres arbejder på jeres hjemmeside!!! I min verden svarer det til en bilforhandler uden biler i butikken. Når jeg klikker på de forskellige links på forsiden, regner jeg da med at se eksempler på f.eks. branding, pr osv osv men jeg får bare en dum sælger-formular - kan det virkelig være rigtigt? Med den kundeliste bør I da have masse af spændende arbejde og cases at vise frem?

Lad høre - for Partiet virker tjekket nok til at der er tænkt over tingene.

Chr - som i øvrigt også har læst dansk, dog med retorik som sidefag ...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din respons, Christian.

Det bliver lynhurtigt det her, for jeg burde have været hjemme fra kontoret for længe siden;-)

Vi viser ingen referencer, da vi ikke har en homogen kundegruppe. Vi arbejder for små og store i alle brancher. Derfor er det vores erfaring, at når vi viser hvad vi kan (skrive / tænke kreativt / konceptualisere /fange opmærksomhed), så er det det, vi bliver valgt på af både store som små.

Læs: Spamfighter, Engodsag eller Just Eat kunne godt være blevet skræmt væk af en lokalannonce for en af vores mindre kunder.Og omvendt kunne vores små kunder frygte at der blev trukket strategi og internationalisering ned over deres relativt simple pressearbejde, hvis vi gav sådan et billede af vores PR-arbejde.

Der er bestemt ulemper ved begge dele - men fokus er stramt på denne måde.

Touché og på gensyn/skriv!

 

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Excusés mo, min nyfundne ven,, som man siger, men det her fatter jeg ikke et klap af. Du skriver "...at når vi viser hvad vi kan (skrive / tænke kreativt / konceptualisere /fange opmærksomhed), så er det det, vi bliver valgt på af både store som små." Jamen I viser det jo netop ikke! I skriver jo kun om det. Yderligere er det jo et direkte argument IMOD det næse du skriver, nemlig at "Spamfighter, Engodsag eller Just Eat kunne godt være blevet skræmt væk af en lokalannonce for en af vores mindre kunder." Du har jo lige skrevet, at både store og små vælger jer på det i kan???

Hjem i seng mester Big Smile

C

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg jo se, at du er en hurtig skriverkarl - så jeg gav dig lige fem min.

Vi viser netop, hvad vi kan - altså skrive / tænke kreativt / konceptualisere  og fange opmærksomhed - mens det vi IKKE viser er, hvordan vi har gjort det for andre end os selv. Altså de store og små kunder. Det gør vi kun via vores referencer og udtalelser.

Så 'C' er fra i aften en ok forkortelse for ikke bare en travl reklamekriger ved navn Christian - men også en sigende nudansk forkortelse for cøvnig;-)

A bientot.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan selv være en Hottentot. Er stadig overhovedet ikke enig, men forstår nu i det mindste, hvad du skriver. 

Vi skrives ved!

Gut schlafen

 

c

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)