Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investeringsselskab og holdingselskab

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Super med konkrete tal!! Tak, KlovnStick out tongue

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info allesammen. Vil det sige, at vi bør nøjes med at oprette et holdingselskab, der investerer i børsnoterede aktier, og vente med at oprette datterselskab indtil behovet opstår? Er der nogen, der har en mening omkring, om vi skal oprette et selskab eller hellere investere privat? Som sagt vil vi gerne investere i nogle attraktive børsnoterede virksomheder, samle større kapial, reducere risici og spare op sammen til anden virksomhed.

Mvh.

S

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Phidelio82:

Tak for info allesammen. Vil det sige, at vi bør nøjes med at oprette et holdingselskab, der investerer i børsnoterede aktier, og vente med at oprette datterselskab indtil behovet opstår? Er der nogen, der har en mening omkring, om vi skal oprette et selskab eller hellere investere privat? Som sagt vil vi gerne investere i nogle attraktive børsnoterede virksomheder, samle større kapial, reducere risici og spare op sammen til anden virksomhed.

Ups, jeg havde læst det sådan, at I ville investere i IKKE BØRSNOTEREDE aktier, altså nogle venner. Så tror jeg faktisk, at I skal have et investeringsselskab med vedtægter, der passer til et sådant. Det kan vist ikke klares med et holdingselskab alene.

Sorry, jeg havde læst "emner" som "venner" i dit første indlæg.

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans1451:

Hvis jeg var dig, så ville jeg tage et kig på https://newowners.dk

hans dine reklamer/henvisninger fylder lidt rigeligt og du svarer lystigt folk der har skrevet noget som her i 2009. Mon ikke de ER kommet videre

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)