Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT Forum Syd

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter hvad jeg har oplevet er der rimelige mange IT Aminoer :0)

Så jeg vil lige gøre lidt reklame for IT Forum Syd hvor jeg er i bestyrelsen.

IT Forum Syd er et forum af IT virksomheder og IT iværksættere. Hele Iden er for at sige det kort Networking, tema møder, erfa grupper osv.

Vi har lige fået tilskud af Sønderjyllands amt som vi vil bruge til at erhverve nye medlemmer. Vi er en del af et danmarks omspændende forum der inkluderer feks. IT Forum syd, IT forum Fyn, IT Forum Midtjylland, Trekantsområdet osv osv.

 

Få mere at vide på www.itforumsyd.dk

 

Så hvis du er indenfor IT i sydjylland, kig ind.

 

BTW.. vi prøvede at få Martin Thorborg som foredrags holder til vores sidste generalforsamling, men Martin du var sgu for dyr.. :0) (Ok.. så havde du vist heller ikke tid den dag ;0) )

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for tippet :-)

 

Hvad mener du med at Martin er for dyr? Man får jo hvad man betaler for, og der er mange specielt os IT folk som sætter pris på hans guldkorn. Så hvis han er bedre til at trække nye folk til end en eller anden hr. hvem som helst, så er det vel givet godt ud  Okay jeg ved ikke hvad han koster, men kommer gerne og lytter til ham, hvis i kan få fat på ham en anden gang.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/28/2006 10:50:57 AM Forfatter: G. Olsen




Hvad mener du med at Martin er for dyr? Man får jo hvad man betaler for, og der er mange specielt os IT folk som sætter pris på hans guldkorn. Så hvis han er bedre til at trække nye folk til end en eller anden hr. hvem som helst, så er det vel givet godt ud Okay jeg ved ikke hvad han koster, men kommer gerne og lytter til ham, hvis i kan få fat på ham en anden gang.







 



Det var nu mere en joke..eller rettere sagt sønderjydsk forhandlingstaktik til at få prisen ned næste gang vi spørger   han er sgu ikke den dyreste vi har prøvet, men der skal jo også være penge til det. IT forum Syd er ikke stort nok endnu især fordi medlemspriserne skal holdes nede så også iværksættere har råd til at være med.



F.eks. er et personligt medlemsskab på omkring 500 Dkr/år og dem skal der en del til for at betale en highend foredragsholder som Martin er.



Så alt er relativt



For os var det relativt meget, for andre er det relativt lidt..



 



Hilsen



Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare en lille kommentar.
Jeg er ikke dyr, men jeg koster mange penge :-)

Dbh Martin
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg ved ikke hvad han koster, men kommer gerne og lytter til ham, hvis i kan få fat på ham en anden gang.


Hej G. Olsen

Du kan faktisk få lov til at høre Martin Thorborg helt gratis d. 12. sept. ;-)

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er en del af et danmarks omspændende forum der inkluderer feks. IT Forum syd, IT forum Fyn, IT Forum Midtjylland, Trekantsområdet osv osv.
Få mere at vide på www.itforumsyd.dk
Så hvis du er indenfor IT i sydjylland, kig ind.


Hej Markus Loong Brandt

Jeg tillader mig lige at tilføje, at der også er kommet en søster-forening i Vestjylland, IT Forum Vest, som netop er blevet stiftet.

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/28/2006 10:59:15 AM Forfatter: Martin Thorborg Bare en lille kommentar.
Jeg er ikke dyr, men jeg koster mange penge :-)

Dbh Martin

 

Joooow deeeet...

MEN det er da bedre end at være billig 

Spøg til side.. virkede min sønderjydske forhandlings taktik.. vi overvejer nemlig at spørge igen her i år

Hilsen 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/28/2006 11:10:33 AM Forfatter: Grosen Friis          [grosen.com]
Vi er en del af et danmarks omspændende forum der inkluderer feks. IT Forum syd, IT forum Fyn, IT Forum Midtjylland, Trekantsområdet osv osv. Få mere at vide på www.itforumsyd.dk Så hvis du er indenfor IT i sydjylland, kig ind.

Hej Markus Loong Brandt Jeg tillader mig lige at tilføje, at der også er kommet en søster-forening i Vestjylland, IT Forum Vest, som netop er blevet stiftet. /Grosen Friis

 

Yep..  så vidt jeg ved er der allerede et uformelt samarbejde på formands niveau.

 

Hilsen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)