Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fagregiseret sommeraktive

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er Fagregisteret på banen. De mener selv, de ikke høre til de brodne kar i brancen.
Det var den sædvanlige metode. En yngre veltalende, men dog uoplyst, sælger ledsaget af en massiv baggrundsstøj.
Jeg fortalte hende som jeg nu plejer, at hun vil blive faktureret med 550 kr/time for en uopfordret salgssamtale
(deMibs metode).


Nu vil hun så slet ikke sælge noget og vil slette mit firma fra registeret. Jeg sagde jeg, synes hun skulle finde et andet og mere seriøst job i stedet for at spilde hendes tid med sådan et fupjob. Desværre tog hun hendes job meget seriøst.

Sælgeren sagde at Fagregisteret altid accepterer, hvis firmaer ikke vil tilmeldes eller fornyes. Hmm.

Nogen erfaringer med Fagregisteret?

(kan man forresten ikke rette overskriften på sin tråd :-))

Fra Blokhus
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
>>hvorfor tilmelder du dig ikke blot cvr reklamebeskyttelse. Det er gratis og det virker. Jeg er sluppet for 98% af de "sjove" opkald.
 

Ja ved godt det er en mulighed, har da også overvejet det. 
Jeg vil dog indtil videre ikke drage sådanne konsekvenser.
Men tak :-)


Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

 

Har desværre lige haft en dårlig oplevelse med fagregistret....

 

Var naiv i starten og betalte et lille beløb, men så nogle dage senere ringede de igen og ville lige have mig til at bekræfte aftalen om restbeløbet på 9750 kr.. Uden at vide hvem de var flippede jeg totalt på sælgeren, jeg havde aldrig hørt om et beløb i den størrelse og sagde til ham,at den faktura kunne han stikke derop hvor solen skinner når han plukker jordbær, det syntes han ikke var sjovt.

Han lovede imidlertid at snakke med ledelsen om at indgå "forlig" og ville ringe om 20 min.

 

Snakkede tilfældigt med min revisor mellem opkaldene og fortalte ham om dem.. Han sagde, hold dig langt væk fra dem, havde lige kørt en sag mod dem, hvor de havde blokket et firma for 120.000 kr.

 

Han ringede igen fra fagregistret. Jeg sagde glem det til ham, jeg har ikke skrevet under på noget.....

Han havde båndet samtalen og alt muligt - fint den ville jeg godt høre - mærkeligt nok kunne han ikke lige finde den.

 

Jeg er stadig "pist off".

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Så har vi haft fornøjelsen også, og vi morede os igen over deres sælger.

 

Dog oplyste de en pris denne gang, men vi fik da alligevel lidt tid til at gå, hvortil hun smed på til sidst :)

Hvilket jeg efterfølgende lige ringede og klagede over

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
>>Dog oplyste de en pris denne gang, men vi fik da alligevel lidt tid til at gå, hvortil hun smed på til sidst :)
Hvilket jeg efterfølgende lige ringede og klagede over

Godt gået - sådan kører man den helt ud. *LOL*
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)