Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

patenteret dræbersnegls fælde søger forhandlere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Er der nogle iblandt alle jer som har gode kontakter til byggemarkeder, gartnere, samt andet til haven så har i her muligheden for at lave en seriøs handel.

 

Vi kender alle den kære dræber snegl som stort set hærger hele Europas haver og vi ved også at der findes utallige midler mod denne lille terrorist, men ikke alle virker li godt.

 

Det jeg søger er forhandlere eller producenter som i forvejen har en seriøs kontakt til virksomheder eller salgskanaler som kunne være interesseret i denne nye patenterede dræbersnegls fælde.

 

Danmark og Norge er desværre allerede taget men jeg ville være interesseret i at høre fra dem som har kontakter i Sverige, Tyskland samt øvrige europæiske lande

 

I kan se mere på www.gufle.net

 

Håber at høre fra jer

 

 

Med venlig hilsen

 

Henning Clausen

Gufle Danmark

hc@danagroup.pl

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke lige på stående fod nogle kontakter jeg kan give dig, men jeg kan arbejde lidt på en svensk kontakt jeg har.

Jeg bare lige rose opfindelsen for sin enkelthed, det er jo genialt...

Smid evt. nogle kamouflageposer med i den udvidede udgave, så man får gemt sine grimme mælkekartoner af vejen,
de kunne jo være udformet med snøre, så de var nemme at lukke og åbne til næste mælkekarton.

Skide smart, jeg vil huske at købe et sæt næste gang jeg kommer i tømmerhandelen.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

tak, Ja den er simpel og velfungerende, det med posen var faktisk en rigtig go idé

Jeg glæder mig til at høre mere om din svenske forbindelse

Med venlig hilsen

Henning

 

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

England er ligeledes hårdt ramt af dræber snegelen, så hvis der er nogle af jer som sidder med gode kontakter i England så lås venligst ovenstående tilbud

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)