Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotograf ønsker feedback

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har nu lavet nogle ændringer ud fra jeres tidligere feedback. Virker det ?

www.henrikbrus.dk 

Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej HenrikJ

eg syntes at den er rigtig flot og overskuelig nu, og jeg syntes at det fungerer godt med de små stjerner

Held og lykke

hilse jonna

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget flot hjemmeside!

Det står stærkt og er inspirerende på flere niveauer.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Da jeg har mit eget reklamebureau, er jeg lige i din målgruppe. Og jeg kan da glæde mig, at det ser rigtig fedt ud. Som potentiel kunde savner jeg dog i den grad at vide, hvem de forskellige fotos er taget for. Det betyder - om du kan li´ det eller ej - noget om du har fotograferet for Gucci eller Brandtex. Både for mig men så sandelig også de kunder, jeg skal overbevise om skal bruge dig fremfor deres onkel eller fætter de tror kan fotografere. (Og har du de rette referencer, kan du jo også skrue prisen op ;-) )

Ang. dit design - jeg vil vædde med, at du har tænkt dig, at det skulle være så enkelt som muligt for ikke at stjæle opmærksomhed fra dine fotos. Hvilket selvfølgelig er helt rigtigt set. Men fordi du fra start af havde forelsket dig i den røde stjerne - som er pisseflot grafisk - har du ikke kunnet få dig selv til at fjerne den også. Med det resultat at du har fået et næsten fedt næsten gennemdesignet næsten super-enkelt site. Med andre ord - Kill your darling, fjern alle røde stjerner og op med sitet, så har du alletiders visitkort. 

held og Lykke

chr

 

 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  logfit Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsan,

Virkelig flot side, kan godt lide den minimaletiske stil og kanon billeder!

Det eneste der umiddelbart irriterede mig ved første tur på siden er navigationen/usability på siden. 

Når man har trykket på et menupunkt og gerne vil navigere til næste billede i serien, så fører jeg musen ned på billedet og klikker, så kommer der de der to pile frem, med reference til pilene oppe i hjørnet.

For mig ville det bare være logisk, at når musemarkøren skifter til en hånd, så kan man klikke og derved interagere med siden. Men i stedet for får jeg en slags popup og lov til at starte forfra, fordi jeg kom til at klikke på billedet i midten, hvilket skete ret mange gange på mit korte visit :)

Mine forslag:

1) Behold den popup ting der henviser til navigationen i toppen, men gør det muligt at lukke den uden at skulle starte forfra.

eller

2) Fjern muligheden for at klikke på billedet

eller

3) (min foretrukne) Lav en pil på begge sider af billedet så man kan navigere direkte derfra (ligesom man ser på de mange forskellige javascript gallerier der er rundt omkring)

Bare mine 50 øre.

God aften.

 

Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)